خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس:

بانک ها نحوه اعطای تسهیلات بانکی را برای واحدهای تولیدی را ساده‌تر کنند

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با انتقاد از نحوه دادن تسهیلات بانک ها به واحدهای تولیدی گفت: بانک ها باید شرایط را برای واحدهای تولیدی راحت کنند.
کد خبر: ۹۳۶۸۸۰۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، «حسین خسروی اسفزار» در دیدار با مدیرعامل بانک رسالت استان با بیان اینکه هدف اصلی بانک ها کمک به تولید و اشتغال بوده است، نه آنچه که امروز وجود دارد، گفت: اینکه می بینیم بانک رسالت به سمت کمک به تولید و ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم رفته است جای خوشحالی و قدردانی دارد.


وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز سیستم بانکی کشور، کامل به سمت بانکداری اسلامی نرفته است، گفت: امید است این روندی که در زمینه بانکداری اسلامی در بانک رسالت دنبال می شود به تمام بانک های کشور سرایت داده شود.


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به شرایط اقتصادی نامناسب کشور و مشکلات فراوان مردم در این شرایط به ویژه در دو سال اخیر که کرونا هم مزید بر علت شده است، گفت: مردم در این شرایط نیازمند تسهیلات کم بهره و بلند مدت هستند که بتوانند بخشی از مشکلات خود را با آن رفع کنند.


خسروی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت سیزدهم و تاکید ایشان مبنی بر برگردان اعتماد عمومی که طی چند سال اخیر از دست رفته است، افزود: گاهی اوقات لازم نیست که حتما مردم به ادارات و بانک ها برای رفع مشکلات خود مراجعه کنند، بلکه می شود بانک ها به برخی واحدهای خرد و نیمه فعال استان سری بزنند و با دادن تسهیلات کم بهره بخشی از مشکلات آنها را مرتفع کنند.


وی با اشاره به اینکه تقویت مردم و وضعیت معیشت آنها در واقع تقویت نظام و انقلاب است، خطاب به مدیر عامل بانک رسالت استان تاکید کرد: مشکلات واحدهای صنعتی کوچک و زودبازده استان زیاد است، به همراه مدیرعامل شهرک های صنعتی به سراغ این افراد بروید و چنانچه نیازمند تسهیلات هستند در اختیار آنها قرار دهید.


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با انتقاد از نحوه دادن تسهیلات بانک ها به واحدهای تولیدی گفت: بانک ها باید شرایط را برای واحدهای تولیدی راحت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار