امام جمعه عجب شیر:

فریضه امر به معروف باید منسجم اجرا شود

تبریز- امام جمعه عجب شیر گفت: بدون انسجام و تشکیلات سازمان یافته نمی توان مسئله امر به معروف و نهی از منکر را اجرایی کرد.
کد خبر: ۹۳۶۸۷۶۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شربیانی در جمع طلایه داران و تاثیر گذاران آمران به معروف عجب شیر افزود: اجرای امر به معروف عوارض و تبعاتی دارد شاید مورد اهانت و ضرب و شتم قرار بگیرد در عوض ثواب و اجر بیشتری دارد و موجب تاثیر گذاری هست.

وی گفت: مدیری که در طراز انقلاب اسلامی هست باید تقوای سیاسی داشته باشد تا کوچکترین بهانه به دست دشمن ندهد.

حجت الاسلام شربیانی به برخی احادیث از ائمه اطهار (ع) اشاره و بیان کرد: سزاوار نیست چشمی که منکر می بیند و شب بخوابد این وظیفه  ما مسلمانان است که تذکر بدهیم همچنین مومنی که نهی از منکر نکند دینی ندارد خدا بر او غضب می کند و هرکس دوست داشته باشد در جامعه معصیت شود دشمن خدا خواهد بود.

وی در خطاب به مسئولان و مجریان امر به معروف شهرستان گفت: از ظرفیت بسیج، هیئت های مذهبی، ادارات، انجمن های اسلامی دانشجویی و ... استفاده شود و یک برنامه ریزی حساب شده در شهرستان ایجاد کنیم تا به این تکلیف الهی عمل کنیم.

امام جمعه عجب شیر در پایان افزود: عهد کنیم با قدرت، و غیرت دینی که مهمترین دغدغه دینی سیدالشهدا علیه‌السلام بود وارد میدان شویم و تا محرم سال بعد شاهد این باشیم  که منکر در جامعه اسلامی محو شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار