خبرهای داغ:
جلسه تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه

گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت و ارائه خدمات گوناگون مشغول به فعالیت هستند

فرمانده حوزه بسیج ادارات لنجان گفت:گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت و ارائه خدمات گوناگون مشغول به فعالیت هستند و انتظار میرود دیگر ادارات که توانایی تشکیل گروه جهادی را دارند اقدام نمایند .
کد خبر: ۹۳۶۸۲۴۲
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، صبح روز چهارشنبه 3 شهریور ماه جلسه تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه بسیج ادارات شهید رجایی شهرستان لنجان به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج قرارگاه مهندسی و پشتیبانی صنایع دفاعی منطقه اصفهان با حضور سرهنگ شفیعی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، سرگرد فرهمند فرمانده بسیج ادارات شهرستان لنجان و جمعی از فرماندهان پایگاه های بسیج برگزارشد.

فرمانده حوزه بسیج ادارات ضمن خیر مقدم به حاضرین و عرض تبریک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند گفت:  برگزاری میز خدمت با رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات، تهیه و توزیع بسته های کمک مومنانه و... را از برنامه های هفته دولت است.

فرهمند در ادامه از تشکیل گروه جهادی خدمت‌رسان در تعدادی از ادارات شهرستان اشاره داشت و افزود: گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت و ارائه خدمات گوناگون مشغول به فعالیت هستند و انتظار میرود دیگر ادارات که توانایی تشکیل گروه جهادی را دارند اقدام نمایند .

وی در ادامه به چارت جدید شورای پایگاه بسیج اشاره داشت و گفت:ادارات فرم های ارسالی را با توجه به دستورالعمل ارسالی مورد توجه و به حوزه بسیج ادارات ارسال کنند.

در ادامه سرهنگ شفیعی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: ساختار سازمان بسیج در ادارات باید معطوف به اهداف تنظیم شود و ما باید ببینیم رسالت و جایگاه بسیج در پیشبرد انقلاب اسلامی کجا قرار دارد و در آنجا نقش آفرینی کنیم.

وی تصریح کرد: بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی ده ساله خود را تنظیم و به تصویب مقام معظم رهبری رسانیده است که اقشار بسیج در این سند وظیفه اصلی را عهده دار می باشند که در راس آن بسیج ادارات و کارمندان وظیفه اصلی را در تحقق دولت اسلامی دارا می باشد

سرهنگ شفیعی یکی از اصلی ترین دلایل قیام عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: امروز دشمنان ما به هر وسیله ای می خواهند که با تغییر ذائقه فرهنگی در ما موجب شوند که از مسیر انقلاب که برگرفته از قیام عاشورا است دور شویم تا بتوانند به خواسته های شومشان برسند اما جوانان ولایی و انقلابی هیچ گاه این اجازه را به دشمنان نخواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار