خبرهای داغ:

تولید مستندمسابقه رزم آوران در شبستر

تبریز- صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی باهمکاری سپاه عاشورااین روز‌ها در حال ساخت مستندی با عنوان رزم آوران است.
کد خبر: ۹۳۶۷۹۸۸
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار خرم؛ فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به کار تهیه مستند رزم آوران گفت: کاری که از هر لحاظ در حوزه مسابقات رزمی یک کار نو و در کشور بی نظیر است و مستند رزم آوران از لحاظ دقت، سرعت و مهارت یه کار بسیار خوبی هست و از طرفی قریب به ۱۰۰ نفر در این مستند نقش آفرین هستند و ۴۵ روز کار تهیه این مستند طول خواهد کشید.

 فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) شبستر نیز افزود: در این مستند مسابقه ۹ تیم ۱۰ نفره با ترکیبی از نیرو‌های زرهی و تکاور در بخش‌ها و آیتم‌های مختلف مسابقه می‌دهد و تا دو هفته آینده تصویر برداری این مسابقه به اتمام خواهد رسید.

سردار محمدی گفت: در این مستند مسابقه ترکیبی از نیرو‌های زرهی و تکاور حضور دارند و از تجهیزات ساخت داخل استفاده شده که شامل نفربر‌های بی ام پی ۲ و تانک ۷۲ اس، نفربر صد درصد تولید داخل بوراق، و دیگر تجهیزات استفاده شده است.

 مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز گفت: تمام عوامل چه سپاه و همکاران صدا و سیما یک ماه است از ساعت ۶/۵ صبح الی ۱۰ شب کار رو در این محل با روحیه جهادی شروع می‌کنند و روحیه جهادی در هر دو حوزه کار سپاه و صدا و سیما وجود داره و حرفه‌ای گری که مشاهده می‌شود و احساس می کنیم یک کار قابل افتخاری را ما شاهد خواهیم بود.

صفری افزود: در ساخت این مستند از ۱۵ دوربین حرفه‌ای و عوامل بومی استان استفاده شده است

وی خاطر نشان کرد:مستند مسابقه رزم آوران در ۱۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه می‌شود و قرار است به زودی در هفته دفاع مقدس پخش امسال پخش شود.

ارسال نظرات