شهیدان رجایی و باهنر اسوه علم و تقوا و نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند

زاهدان/ سرهنگ نکویی گفت: با توجه به شرایط کرونایی، امسال برنامه های هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت محدود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۳۱
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرمگار بسیج از زاهدان، با هدف ساماندهی برنامه های هفته دولت، جلسه اعضای شورای حوزه ادارات کل در زاهدان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل در این جلسه ضمن تشریح برنامه های بسیج کارمندان در هفته دولت گفت: از ظرفیت پایگاههای مقاومت بسیج ادارات کل برای برنامه های بسیج استفاده می شود.

سرهنگ پاسدارحسن نکویی با اشاره به اینکه هفته دولت از دوم شهریور آغاز می‌شود افزود: انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰و شهادت دو یار دیرین امام خمینی( ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهیدان رجایی و باهنر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.


وی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، امسال برنامه های هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت محدود برگزار می شود.

این مسئول با تاکید بر تحول سلامت اداری و تولید محتواهای فرهنگی، از اعضای شورا خواست تا برای بسیج وقت بگذارند وخالصانه برای خدا گام بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار