برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندان با حضور معاون استاندار

زاهدان/معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گفت: یکی از مجموعه هایی که حفاظت از ارزشهای نظام را برعهده دارد مجموعه بسیج ودردل آن بسیج کارمندان می باشد.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۲۸
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندان در دفتر معاون سیاسی و اجتماعی استانداریبر گزار شد.

کوثری در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از مجموعه هایی که حفاظت از ارزشهای نظام را برعهده دارد مجموعه بسیج و در دل آن بسیج کارمندان می باشد گفت: نیروهای انقلاب را حمایت کنیم تا از نفس نیفتند.


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ایجاد هیئت اندیشه ورز را یک گام مهم برای سالم سازی محیط اداری عنوان کرد وادامه داد: برای اینکه خسته نشویم نیاز به نهادهایی داریم که مدام این روحیه را تزریق کنند که یکی از نهادها بسیج کارمندان است.


این مسئول ضمن تاکید بر روحیه جهادی وانگیزه ادامه داد: در بخشهایی ما دچارفرسودگی میشویم، با برنامه دلزدگی ها را از بین ببریم، نباید برنامه های 10 سال گذشته را اجرا کنیم لذا باید بصورت مبتکرانه کار کنیم.


همچنین مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه، رسالت بسیج کارمندان را افزایش کارآمدی نظام و دولت عنوان کرد و گفت:اگر موفقیتی کسب کنیم هم برای بسیج است وهم برای دولت ودرنهایت رضایتمندی مردم هدف اصلی بسیج کارمندان است.


سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی، میزهای سلامت یار، اردوهای جهادی، واکسناسیون رایگان دامها را بخشی از فعالیتهای بسیج کارمندان برشمرد و افزود: مردم ما قدردان زحمات دولت هستند.

گفتنی است در پایان این جلسه برادر بسیجی محمد رضا جهانتیغ پاک بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدکاظمی استانداری منصوب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار