خبرهای داغ:
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین؛

نذر سلامت، ایثاری از جنس دلدادگی و نوع دوستی در ایام محرم

حیدری گفت: دانشجویان بسیجی جهادگر بسیج دانشجویی استان قزوین در ماه سرور و سالار شهیدان، خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیان ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۶۵۲۰۱
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دراین ماه نذورات فراوانی توسط عزاداران حسینی به جاآورده می شود، اما درکنار آنها، دانشجویان بسیجی با نذر سلامت برای ارائه خدمات دندانپزشکی، ایثاری از جنس دلدادگی و نوع دوستی را به نمایش می گذارند.

بهمن حیدری مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در این خصوص در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین گفت: گروه جهادی خادم المهدی (عج) و گروه جهادی شکوفه سیب که از ۵۰ نفر از دندانپزشکان مجرب می‌باشند، در ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) با برپایی نذر سلامت از ۲۶ الی ۲۹ مرداد ماه در زندان مرکزی حضور می یابند و مشغول به درمان زندانیان نیازمند میشوند.

وی افزود: خدمات کامل دندانپزشکی شامل جرم گیری عصب کشی، کشیدن دندانهای غیر قابل نگهداری وترمیم دندان های پوسیده از جمله خدمات این اردوی جهادی است.

حیدری با اشاره به ایجاد درمانگاه موقت جهادی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تجهیزات ایمنی در زندان مرکزی قزوین گفت: این دومین اردوی جهادی خدمات رایگان دندانپزشکی در زندان مرکزی میباشد و برنامه ریزی تداوم برنامه ادامه دار خواهد بود تا به شرایط مناسبی از بهداشت دهان و دندان در زندان مرکزی برسیم.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان گفت: این اردوی جهادی با پشتیبانی و حمایت بسیج دانشجویی استان، اداره کل زندانهای استان قزوین، بسیج سازندگی استان و مرکز بهداشت شهیدبلندیان شهرستان قزوین اجرا می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها