نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه:

مردم گزارش حقوق های نجومی را به مجلس ارسال کنند

تبریز- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: آحاد مردم و کارمندان و کارکنان دولت هر گونه گزارش مربوط به دریافت حقوق های نجومی را به مجلس ارسال کنند.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۳۱
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه در آغاز مسیر مقابله با حقوق های نجومی قرار دارد و در این زمینه ابتدا اطلاعات مربوطه را در دست جمع آوری دارد و از مردم می خواهیم هر گونه مدارک، گزارش و اطلاعات در این خصوص را به کمیسیون ارسال کنند.

وی با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه بررسی های حقوقی و زمینه ساز حقوق های نجومی را شروع کرده است، اظهار داشت: ما به دنبال بسته شدن مسیرها و مجراهای قانونی حقوق های نامتعارف هستیم که در این زمینه به شدت نیازمند همکاری مردم و صاحب نظران هستیم.

حجت الاسلام میرتاج الدینی ادامه داد: چنانچه در بررسی ها مشخص شود خلاء های قانونی در این رابطه وجود دارد مجلس شورای اسلامی در سریعترین زمان به موضوع ورود پیدا کرده و با مصوبات خود تلاش خواهد کرد مانع این اقدامات شود.

وی گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گزارش های مربوط به گذشته و نحوه معرفی آنها به قوه قضائیه و نام افراد و تعداد آنها را بررسی خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: چنانچه در ماه های پایانی دولت قبلی دریافت حقوق های نامتعارف در تعدادی از دستگاه های اجرایی صورت گرفته باشد نیز در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به دقت بررسی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار