استاندار آذربایجان شرقی:

کار خبرنگار کاری سخت و ایثارگرانه است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با گرامیداشت روز خبرنگار، کار خبرنگاری را کاری سخت و دشوار نام برد و گفت: خبرنگاران در همه حوادث همچون سیل و زلزله و ... ایثارگرانه در تلاش برای انعکاس وقایع هستند.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۶۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در آیین تجلیل از خبرنگاران افزود: در این بمباران تبلیغاتی که پایگاه های خبری خارج از کشور که سعی می کنند واقعیت ها را به گونه ای دیگر جلوه دهند، خبرنگاران کشورمان در پی حقیقت و کشف واقعیت هستند تا اخبار درست و واقعی را در اختیار مردم قرار دهند که کار دشواری است .

وی ادامه داد: در شرایط کرونایی نیز خبرنگاران پا به پای کادر درمان در صحنه حضور داشتند و با نشر اخبار کرونایی در آگاه سازی و اطلاع رسانی نقش به سزایی دارند و جان خود را به خطر انداختند.

پورمحمدی نقش اصلی رسانه  را در حوزه آموزش و فرهنگ سازی دانست و اظهارداشت: سواد رسانه ای باید در جامعه آموزش داده شود و در عصر فراپیچیدگی قرار داریم که نمی توان جلوی اینترنت ایستاد، بلکه باید فرهنگ سازی لازم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه ۴۸۰ پایگاه خبری و رسانه ای در استان فعالیت می کنند، اضافه کرد:  این تعداد از رسانه و افراد آن باید از رفاه لازم برخوردار باشند و ماکاستی های موجود در حوزه صنفی رسانه ها را انکار نمی کنیم ولی  بخشی از این مشکلات به پیگیر نبودن تشکل های صنفی برمی گردد، تشکل های صنفی در رفع مشکلات این قشر مطالبه گر باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار