خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدي امام جمعه طبس:

مهمترین رکن اسلام ولایت است

حجت الاسلام محمدي: اين که نسبت به گراميداشت عيد سعيد غدير بسيار سفارش شده به خاطر اين است که غدير بالاترين نعمتي بود که خداوند در طول عمر پيامبر به بشريت ارزاني داشت.
کد خبر: ۹۳۶۱۳۵۳
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه طبس در مراسمي که به مناسبت دهه امامت و ولايت و همچنين پنج مرداد ماه سالروز اقامه اولين نمازجمعه برگزار شد گفت : غدیر یک نماد است و برای پیشرفت یک جامعه دینی یک ضرورت است.

وی افزود: پیامبر در شرایطی با هوای بسیار گرم و در مکانی به نام غدیر سرپرستی و ولایت را ابلاغ کرد ،دین اسلام که تنهاترین دین کامل است،تا واقعه غدیر تمام واجبات دین را ابلاغ کرد و پیامبر در روز عید غدیر بالاترین نعمت را به مردم ابلاغ نمود.

محمدی خاطر نشان کرد : این که نسبت به گرامیداشت غدیر بسیار سفارش شده است به خاطر همین است که غدیر بالاترین نعمتی بود که خداوند در طول عمر پیامبر به بشریت ارزانی داشت.

امام جمعه طبس تاکید کرد :ما باید نسبت به گرامیداشت غدیر مانند محرم و ایام تاسوعا و عاشورا تلاش کنیم و هر کس در روز عید غدیر یک نفر را اطعام کند مانند آن است که تمام پیامبران و صدیقین را اطعام داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار