خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

غدیر، جریان ساز ولایت پذیری و در مسیر اهل بیت قرار گرفتن است

سرهنگ حیدری گفت: جریان غدیر، ولایت پذیری و در مسیر اهل بیت قرار گرفتن است و باید باتوجه به هجمه های دشمنان انقلاب، با بصیرت و آگاهی از پیام غدیر دفاع نماییم.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۵۸
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک ایام ولایت و امامت و با اشاره به جایگاه غدیر در فرهنگ شیعه بیان کرد: واقعه غدیر، جریانی مهم برای امت اسلامی است که طی بیان خطبه مهم و اثرگذار غدیر توسط پیامبر(ص)، حضرت علی(ع) به عنوان امیرالمومنین و امام اول شیعیان معرفی و جریان امامت شکل گرفت.

وی گفت: امروز باید با توجه به جریانات موجود در جهان، از واقعه مهم غدیر درس بگیریم و سقیفه ای که در زمان پیامبر(ص) اتفاق افتاد، امروز تکرار نشود و با الگو قرار دادن واقعه غدیر، در شرایط سخت امروز، گوش به فرمان ولایت باشیم و فرمان ولی امر مسلمین، فصل الخطاب ما باشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در ادامه اظهار کرد: جریان غدیر، بحث ولایت پذیری و در مسیر اهل بیت قرار گرفتن است و ما مسلمانان با پیروی از خطبه غدیر و بیان پیامبر(ص)، با دشمنان علی(ع) دشمن و با دوستان علی(ع) دوست هستیم و باتوجه به شرایط کنونی که هجمه های زیادی از سوی دشمنان انقلاب علیه نظام و ولایت و انقلاب ایجاد شده با بصیرت و آگاهی لازم بتوانیم از پیام غدیر دفاع نماییم.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه جایگاه غدیر در فرهنگ شیعه برای دشمنان کاملا روشن است عنوان کرد: دشمنان قطعا به دنبال این هستند که پیام غدیر را کمرنگ کنند چرا که بر این یقین و باورند که کمرنگ شدن پیام غدیر، جریان سقیفه را تکرار خواهد کرد.

وی افزود: اما آنچه مبیًن است، بصیرت مردم ولایی ایران اسلامی است که پیام غدیر را به جهان اسلام گسترش می دهند و امروز شاهد اثرگذاری این پیام در تمام عالم هستیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها