همزمان با فرخنده اعیاد قربان و غدیر برگزار شد

برپایی ایستگاه سلامت بسیج در منطقه نیروگاه قم

ایستگاه خدمت رسانی سلامت به مناسبت اعیاد قربان و غدیر توسط گروه جهادی جهادگران امام خمینی(ره) حوزه کوثر در منطقه نیروگاه قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۹۶
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ایستگاه خدمت رسانی سلامت به مناسبت اعیاد قربان و غدیر توسط گروه جهادی جهادگران امام خمینی(ره) حوزه کوثر در منطقه نیروگاه قم برگزار شد.
 
این ایستگاه با ارائه خدمات در چهار بخش پایش، ویزیت، درمان و ارجاع به مدت دو روز خدمات پزشکی خود را به عموم مردم منطقه نیروگاه قم ارائه می کند.

خدمات این ایستگاه شامل بخش پزشکی با خدماتی هم چون پایش قند و فشارخون ،پزشک عمومی ، پزشک متخصص مغز و اعصاب و متخصص قلب و عروق و مامایی ، بخش فرهنگی شامل پخش نماهنگ ، کار با کودک با هدف تبیین غدیر ، آموزش قرآن کریم و نقاشی و بخش اجتماعی شامل کارگاه مهارت های فرزندپروری و مشاوره های فردی و گروهی می باشد.

شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده اعم از ویزیت ،نوار قلب ، تزریقات و ارائه دارو رایگان است و افراد در هر گروه سنی می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

گفتنی است این گروه با همکاری گروه جهادی سلامت مبین، گروه جهادی جهادگران امام خمینی(ره) و بسیجیان و اعضای شورای حوزه کوثر دست به این اقدام خداپسندانه زده است.

انتهای پیام/  یوسفی
ارسال نظرات
آخرین اخبار