خبرهای داغ:
به منظور هماهنگی و همکاری میان نهادها صورت گرفت :

دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نطنز با سرهنگ شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز

رئیس کمیته امداد در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه نطنز به همکاری های میان این دو نهاد اشاره کرد.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۹۶
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، رئیس کمیته امداد در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه نطنز به همکاری های میان این دو نهاد اشاره کرد

در این دیدار فرمانده  سپاه ناحیه نطنز بر همکاری های مناسب در حوادث اخیر بین دو نهاد اشاره کرد و عنوان کرد: همکاری میان کمیته امداد و ناحیه مقاومت بسیج نطنز  بسیار خوب  است که با ادامه همین روند  می توان امیدوار بود که وضعیت معسرین و نیازمندان این شهرستان بهبود یابد. و در طول فعالیت گزارشی هم از عدم هماهنگی نداشتیم و این مساله می تواند نوید بخش این موضوع باشد که ما بتوانیم این همکاری ها را نهادینه کنیم و با ایجاد ساختاری منسجم بتوانیم از این پتانسیل استفاده بیشتری ببریم، به گونه ای که تغییروتحولات مدیریتی به آن خدشه ای وارد نکند

در این جلسه برنامه های مشترک بسیج سازندگی و کمیته امداد از قبیل ساخت و مرمت خانه محرومین (طرح فجر)، کمک های مومنانه، طرح اکرام محسنین (ایران مهربان)، جهاد روشنایی، اطعام غدیریه و ... مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

شبانی زاده  با اشاره به فصول مشترک میان دو نهاد گفت: کمیته امداد از جنبه ای مرکز امدادی است و در این زمینه مسئولیت خدمت رسانی به قشر خاصی را به عهده دارد. کمیته امداد جامعه هدف مشخصی دارد و همین مساله در خدمات رسانی می تواند بسیار به ما کمک کند. یکی از مشکلاتی که گاهی در بعضی از حوادث با آن مواجه هستیم این است که اطلاعات دقیقی از خانوارهای نیازمند نداریم. در اینگونه موارد قطعا اطلاعات افراد تحت پوشش کمیته امداد می تواند به کمک ما بیاید.

مهدی مزرعه خطیری رئیس کمیته امداد شهرستان نطنز در ادامه گفت: نکته بعدی این است که خیّرین زیادی به کمیته امداد و ناحیه مقاومت بسیج نطنز متصل هستند و باید با همکاری یکدیگر این ظرفیت را مدیریت کنیم تا کمک ها به صورت هدایت شده میان نیازمندان توزیع شود. انجام چنین کاری منجر به این می شود که کمک ها عادلانه تقسیم شود و شاهد این نباشیم که فردی از چند مسیر کمک دریافت کرده و فردی یک بار هم به او خدمت داده نشده باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار