خبرهای داغ:
به همت پایگاه کریمه حوزه بسیج کوثر صورت گرفت

برپایی ایستگاه طب اسلامی و مزاج شناسی

ایستگاه طب اسلامی و مزاج شناسی با تلاش قرارگاه شهید سامانلو پایگاه کریمه حوزه کوثر برپا شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۷۳۴
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت پایگاه کریمه حوزه مقاومت بسیج کوثر، ایستگاه طب اسلامی و مزاج شناسی قرارگاه شهید سامانلو این پایگاه تشکیل و به صورت هفتگی به اهالی محله سواران خدمت رسانی می‌کند.

رقیه موسوی متین، فرمانده پایگاه بسیج کریمه اظهار داشت: هدف از برپایی ایستگاه طب اسلامی و مزاج شناسی، خدمت رسانی به بسیجیان و اهالی محل و آشنایی ایشان با طب اسلامی و دارو‌های گیاهی و کار جهادی قرارگاه شهید سامانلو می‌باشد.

فرمانده پایگاه بسیج کریمه ادامه داد: این کار جهادی شامل برگزاری دوره مقدماتی مزاج شناسی، ویزیت عموم و ارائه دارو‌های گیاهی می‌باشد که به صورت کاملا جهادی توسط استاد حسین جعفری انجام می‌گیرد.

موسوی متین افزود: ویزیت طب اسلامی و مزاج شناسی برای نیازمندان رایگان است و از سایر مراجعه کنندگان که هزینه‌ی ناچیزی دریافت می‌شود صرف تهیه دارو‌های بیماران نیازمند و کمک به جبهه مقاومت می‌شود.

وی اظهار داشت: در فضای داخلی پایگاه اتاقی به صورت ثابت جهت ویزیت طب اسلامی و مزاج شناسی و غرفه‌های فروش محصولات و دارو‌های گیاهی در نظر گرفته شده و همچنین تیم‌هایی به منظور شناسایی بیماران نیازمند و دارو‌های مورد نیاز آنان نیز تشکیل گردیده است.

گفتنی است برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بانوان بسیجی ساعت مراجعه برای ویزیت هر فرد را به صورت تلفنی نوبت دهی می‌کنند تا از تجمع افراد خودداری گردد.

موسوی متین در پایان خاطرنشان کرد: ویزیت طب اسلامی در روز‌های شنبه هر هفته از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در این پایگاه انجام می‌گیرد که از پایگاه‌های مجاور و اهالی محل برای دریافت خدمت به این پایگاه مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/یوسفی
ارسال نظرات
آخرین اخبار