خبرهای داغ:

دیدار سرزده فرمانده سپاه ناحیه سرخه از حوزه بسیج دانش آموزی ولایت

سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه سرخه بصورت سرزده از حوزه بسیج دانش آموزی ولایت دیدار و روند کار را بررسی کرد.
کد خبر: ۹۳۵۶۷۸۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با همراهی حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه در محل حوزه ولایت حضور یافتند و در خصوص نحوه انجام کار گفتگو کردند.

 در این دیدار که تعدادی از بسیجیان  شورای حوزه حضور داشتند، فرمانده سپاه ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت خوب دانش آموزان بسیجی، تعامل و همکاری های سازنده را عامل پیشرفت برنامه های حوزه و بسیج دانستند.

وی همچنین تلاش برای جذب حداکثری دانش آموزان در بسیج، ارتباط با جوانان و نوجوانان و هدایت آنها به بدنه بسیج را رمز موفقیت این عرصه عنوان کردند و خواستار ایجاد فضای  معنوی و دوستانه در بین بسیجیان حوزه شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه تاکید کرد: امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته اند، یکی از بهترین راهکارها در مواجهه با آنها تربیت نیروهای جوان متعهد و ارایه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است.

گفتنی است در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را جهت هر چه بهتر اجرایی شدن برنامه های بسیج دانش آموزی مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار