خبرهای داغ:

تمرینات والیبال به همت بسیجیان سرخه ای انجام شد

با هدف افزایش نشاط و تندرستی تمرینات والیبال به همت بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه به انجام رسید.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۴۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ بسیجیان پرتلاش پایگاه علی بن ابیطالب (ع) در تمرین والیبال درون پایگاهی شرکت کردند. این بسیجیان بصورت مستمر در برنامه ها، فعالیت ها و ورزش ها مشارکتی موثر دارند.

محمود جوادی فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه در حاشیه برگزاری این تمرینان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب نیز تاکید کرده اند، دو موضوع تحصیل و ورزش در کنار تهذیب در جوانان بسیار حائز اهمیت بوده و برنامه ریزی و تلاش در این عرصه‌ها جامعه‌ای سالم و با نشاط به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه ورزش موجب کاهش آسیب های اجتماعی و بالا بردن سطح سلامت و تندرستی روح و روان ورزشکاران می شود، افزود: تمرینات دوره ای والیبال بصورت مستمر در طول سال به همت بسیجیان این پایگاه انجام می گیرد و از سویی با فرارسیدن فصل تابستان و اهمیت گذران درست اوقات فراغت شرایط لازم جهت انجام تمرینات والیبال برای ورزشکاران فراهم آمده است.

فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه گفت: در صورت علاقه ورزشکاران، تربیت بدنی و کارگروه ورزشی شهید حمزه آمادگی لازم را برای تعلیم بسیجیان زیر نظر مربیان قوی و پیشکسوتان شهرستان سرخه در رشته والیبال و حضور در مسابقات مختلف را دارد.

جوادی در خاتمه گفت: افرادی که تمایل به شرکت در تمرینات فوتسال و والیبال پایگاه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) را دارند می توانند در روزهای دوشنبه و جمعه ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ در محل سالن امام خمینی (ره)‌ حضور یابند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار