خبرهای داغ:

ویژه برنامه کوهپیمایی کارکنان و سربازان سپاه سرخه برگزار شد

همزمان با هفته عفاف و حجاب برنامه کوهپیمایی کارکنان و سربازان سپاه سرخه در منطقه امامزاده عبدالله برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۵۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته عفاف و حجاب برنامه کوهپیمایی کارکنان و سربازان نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در منطقه امامزاده عبدالله شهرستان برگزار شد.

این برنامه با نشست بصیرتی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای عرصه عفاف و حجاب از سال 1314 در مسجد گوهرشاد که به سبب اعتراض به کشف حجاب تجمع کردند و منجر به شهادت چند هزار نفر شد را گرامی می‌داریم.

وی افزود: شهدای عفاف و حجاب که به عنوان دفاع از حیا، عفاف و حجاب قدم برداشتند این روز در تاریخ کشور  در 21 تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب ثبت شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه اضافه کرد: جمهوری اسلامی که برگرفته از قرآن و اهل بیت(ع) و قانون اساسی آن برگرفته از دین مبین اسلام است یکی از مسائل مهم و ارزنده در آن موضوع حجاب است که برای همه به عنوان تکلیف و وظیفه است.

ابوالقاسمی خاطرنشان کرد: در قرآن کریم در سوره‌های مبارکه قصص، نور و احزاب به موضوع عفاف و حجاب تاکید شده بنابراین این مسئولیت شرعی شامل همه مومنان تا زمان قیامت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار