خبرهای داغ:
رئیس اداره صمت نهاوند:

نداشتن آرد در نانوایی توجیه ندارد

نهاوند-رئیس صنعت معدن و تجارت نهاوند گفت: نداشتن آرد در نانوایی توجیه ندارد.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۱۱
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
نداشتن آرد در نانوایی توجیه نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج، نقی کاکاوند در جمع خبرنگاران در خصوص مراحل خرید و تهیه سهمیه آرد نانوایی‌ها در شهرستان نهاوند اظهار داشت: با توجه به دو نوع نانوایی در شهرستان دو نوع سیستم خرید نیز وجود دارد.

وی افزود: نانوایی‌های یارانه‌ای یا دولتی خرید هر ماه را به صورت سه دهه خرید می‌کنند به این صورت که روز ۲۳ ماه جاری برای روز اول ماه بعدی، با این توضیح هر نانوایی باید به مدت حداقل هفت روز از زمان خرید آرد در نانوایی داشته باشد و تا این زمان شرکت حمل و نقل وظیفه دارد آرد دهه جدید را به نانوایان تحویل دهد.

رئیس صنعت معدن و تجارت نهاوند ابراز داشت: خرید دهه دوم در روز سوم ماه انجام می‌شود که آرد خریداری شده برای روز دهم تا روز بیستم ماه است، دهه سوم خرید روز ۱۳ ماه است که تا روز ۲۰ باید توسط حمل و نقل جابجا شود.

به گفته وی با این تفاسیر نداشتن آرد در نانوایی به محض خرید توجیه قانونی ندارد و در صورت نداشتن آرد از ابتدای ماه یا دهم ماه یا بیستم ماه قابل بررسی شده و قابلیت پیگیری برای تاخیر ارسال آرد توسط حمل و نقل است.

کاکاوند تاکید کرد: برای آرد نانوایان نیمه دولتی یا آزادپز از ۲۵ ماه سامانه خرید باز شده و برای ابتدا تا انتهای ماه است و این نوع نانوایان می‌توانند به صورت یک مرتبه برابر چندین مرحله برای ماه جاری خود خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه تخلف، گران‌فروشی، کم فروشی یا تعطیلی غیر مجاز یا عدم رعایت ساعات کاری از طریق تلفن ۱۲۴ یا ۳۳۲۴۳۷۰۵ اتاق اصناف قابل پیگیری است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار