کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان رسید

حضور خادمان حرم امام رضا در شهرستان دیلم و به همراه داشتن پرچم متبرک حرم علی بن موسی الرضا در شب تولد این امام بزرگوار
کد خبر: ۹۳۵۲۸۳۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۸
کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان دیلم رسید
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رسانه خادمیاران رضوی (ع) شهرستان دیلم، به مناسبت دهه کرامت، خادمین حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید مهمان شهرستان دیلم شدند.

در آغاز این سفر خادمان رضوی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان دیلم مورد استقبال ایشان قرار گرفتند و در نشست صمیمی دیدار و گفت و گو کردند.

سپس خادمین رضوی با حضور در مرقد شهدای گمنام شهر دیلم به غبار روبی و عطر افشانی قبول مطهر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس پرداختند.

منزل شهیدوالامقام حسن گله گیر مقصد بعدی کاروان زیر سایه خورشید بود، خادمین رضوی با حضور در منزل این شهید با مادر گرانقدر شهید گله گیر دیدار و با اهداء هدایای متبرکی از ایشان تجلیل کردند.

در ادامه سفر کاروان زیر سایه خورشید به دیلم، خادمین رضوی با حضور در منزل دکتر عباس لیراوی، پزشک مدافع سلامت دیلم از زحمات ایشان در عرصه سلامت تقدیر کردند.

در ادامه این سفر خادمان رضوی با دو خانواده تحت پوشش کمیته امداد شهر دیلم نیز دیدار کردند.

سپس کاروان زیر سایه خورشید به شهر امام حسن سفر کرده و در جمع پاسداران ناوتیپ ذوالفقار امام حسن علیه السلام منطقه سوم نیروی دریایی سپاه حضور یافتند.

در پایان این سفر، ساعاتی پیش جشن بزرگ رضوی با حضور خادمان حرم مطهر رضوی و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه دیلم برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار