دلبریان:

روحیه تجمل گرایی باید از کشور رخت بر بندد

راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا همگی با روحیه تجمل گرایی قهر کرده اند، تاکید کرد: روحیه تجمل گرایی باید از کشور رخت بربندد.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۲۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرنگار ما از بسیج علیرضا دلبریان، راوی دوران دفاع مقدس در گرامیدات هشت شهید محله امام حسن مجتبی (ع) بردسکن اعلام کرد: شهدا همگی با روحیه تجمل گرایی قهر کرده و این روحیه را از خود دور کرده بودند.
 
دلبریان در فراز دیگر از سخنان خود به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: نکند شما با شرکت در انتخابات قهر  و مشکلات را بیان کنید لذا شهدا همه این مسائل را دیدند، ولی تکلیف خود را در هر زمینه‌ای ادا کردند و اینجا است که شهدا به مرحله‌ای رسیدند که فقط خدا را می‌دیدند و هیچ چیز دیگری برای آن‌ها معنی و مفهوم نداشت.
 
وی ظلم وستم رئیس جمهور وقت بنی صدر را در مورد دفاع از مرز‌های کشور مورد اشاره قرار داد و گفت: شهید جهان آرا در ملاقاتی که به حضور بنی صدر رسیده بود، موقع معرفی خود که از خرمشهر می‌آیم، و جهان آرا هستم بنی صدر می‌گوید ول کنید و دفاع در منطقه نداشته باشد، ولی فرمانده شجاع سپاه خرمشهر می‌گوید وسائل و تجهیزات بدهید تا دفاع کنیم.
 
راوی دوران دفاع مقدس با تجلیل از همه شهدا وفرماندهان جوانی که در دوران دفاع مقدس جانانه جنگیدند وبه شهادت رسیدند، اظهار داشت: نکند مشکلات امروزی کشور را به نظام ربط دهید و این را همراه با دشمنان که رای ندهید بعضا همصدا شوند.
 
وی یاد شهیدان دوران دفاع مقدس و شهید سردار دل‌ها حاج قاسم را گرامیداشت و اظهار کرد: امروز آبروی کشور را شهدا خریدند و حاج قاسم‌ها در مسیر تعالی کشور گام برداشتند.
 
دلبریان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را روز امتحان نام برد وگفت: در روز جمعه ۲۸ خرداد مردم از یکدیگر سبقت بگیرید و در همان لحظات اولیه صبح تکلیف خود را ادا کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها