مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی می‌شود

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۰۹
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر روز جمعه در نشست بصیرت عاشورایی دانشجویان بسیجی دانشگاه های مراغه افزود: حضور گسترده و باشکوه‌ و نیز آگاهانه مردم در صحنه انتخابات، بر پشتوانه مردمی این نظام به عنوان نقطه اتکا و قدرت آن می افزاید.

وی حضور حداکثری در انتخابات را خنثی‌کننده توطئه دشمن عنوان کرد و ادامه داد: براساس منویات رهبر معظم انقلاب، با حضور در پای صندوق های اخذ رای، مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان معاند نظام و میهن اسلامی خواهیم زد.

حجت الاسلام برزگر تک تک رای های هر صندوق را بااهمیت توصیف کرد و گفت: هریک از آرا اهمیت خاصی در انتخابات پیش رو داشته چرا که میلیون ها رای با شمارش تک رای های من و شما جمع خواهد شد و تاثیر بسزایی در سرنوشت این مرز و بوم ایفا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هرچه شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد دامنه امنیتی درون و خارج از کشور افزایش می یابد و به تبع آن اقتدار جمهوری اسلامی بیشتر شده و ترس و ناامیدی و یاس را در دشمنان ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام برزگر گفت: رای های امروز من و شما تامین کننده آینده کشور و نسل های بعدی بوده و در این عرصه علاوه در این دنیا در آخرت هم باید جوابگوی پروردگار نیز باشیم و از این رو باید در انتخاب خود نیز دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر در انتخاب خود دقت کنیم و فردی اصلح و انقلابی را برای اداره جامعه برگزینیم، بسیاری از مشکلات جامعه و کشورمان مرتفع خواهد شد.

حجت الاسلام برزگر گفت: اگر رییس جمهوری و مسئولان در وسط میدان و سر صحنه های انقلاب حاضر باشند بسیاری از مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

وی افزود: برای شناخت فرد اصلح و انقلابی باید به فرمایشات امام(ره) و رهنمودهای رهبری(مد ظله العالی) مراجعه کرد.

حجت الاسلام برزگر ادامه داد: هرجا که دشمن از ما تعریف و تمجید کرد آنجا نقطه ضعف ما بوده و هرجایی که دشمن به آنجا می تازد و یا افراد را تخریب می کند آنجا نقطه قوت ماست و باید آن را تقویت کنیم.

وی ساده زیستی و عدم همکاری با وابستگان دنیا طلب را از ویژه گی یک رئیس جمهوری عنوان و اضافه کرد: رییس جمهوری باید به آرا و خواسته های مردم احترام گذاشته و به خواسته های دشمن هرچند که در صلح باشد، اعتماد نکند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار