خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج)
حجت الاسلام والمسلمین صادقی در دیدار با امام جمعه و ائمه جماعات شهرستان نایین حماسه انتخابات 1400 را به خلق حماسه دیگری از جانب مردم ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۴۲
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " گردهمائی ائمه جمعه و جماعات نایین با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در حسینیه شهدای بسیج  این شهر برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صادقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی سوم خرداد گفت : در این کشور هر وقت دشمن همه قوای خود را برای نابودی انقلاب به میدان آورد ، اقشار مختلف مردم برای دفاع ،به صحنه آمدند، لذا در عرصه کنونی انتخابات  حماسه فتح خرمشهر دیگری باید از این ملت خلق شود .

وی با بیان مواردی از مولفه های پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر به ویژگی های خاص فرماندهان جوان و دلیر آن در سایه نقش بی بدیل فرماندهی کل قوای امام راحل(ره) اشاره نمود و گفت :وحدت و همدلی ،یگانگی و با هم بودن همه اقشار ملت ،عامل شکست دشمن بعثی در آن دوران بود.

مسئول نمایندگی سپاه صاحب الزمان(عج) ، ایمان و اعتقاد رزمندگان به اسلام و تکیه بر خود و توانمندیهای داخلی را ازجمله دیگر عوامل مهم ، در عرصه دفاع از کیان جمهوری اسلامی و غلبه بر تحریم ها و مشکلات برشمرد.

وی در ادامه سخنانش به حساسیت انتخابات 28 خردا 1400 اشاره نمود و گفت در این برهه از زمان همانند دوران حماسه فتح خرمشهر دشمن تمام توان و امکانات خود را برای تاثیر گذاری بر نتیجه انتخابات متمرکز نموده و با اجیر نمودن منافقین ، سلطنت طلبان و مزدوران غربگرای خود در داخل و خارج، اذهان عمومی را به عدم شرکت در انتخابات سوق می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی با مقایسه وضعت زمان حاضر با جنگ احزاب و همصدا شدن تمام کفار و معاندین در برابر انقلاب اسلامی ، وظیفه نیروهای انقلابی علی الخصوص طلاب و روحانیون را بر تلاش مضاعف در روشنگری و دعوت مردم به شرکت فعال در سرنوشت خود دانست و لزوم تبلیغ و بصیرت دهی همگانی در اجتماعات خانوادگی و گعده های فامیلی ، به صورت چهره به چهره و گروهی را از جمله اقدامات انتخاب اصلح در حوزه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دانست.

وی با باز خوانی شاخصه های رئیس جمهور اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری ، ولایتمدار بودن و عمل در امتداد ولایت ، شجاعت ،تلاش برای ایجاد وحدت و هم افزائی، اعتماد و اعتقاد داشتن به توانمندی های داخلی ، ایمان و اراده ، مردمی بودن ، دلسوز بودن ، میدانی بودن و دوری جستن از پشت میز نشینی را از جمله معیارهای انتخاب اصلح دانست.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام سجادی امام جمعه شهرستان نایین طی سخنانی کوتاه با اشاره به نقش ویژه ائمه جماعات ، تلاش برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح را از مطالبات رهبر معظم انقلاب برشمرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها