بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه قم در خصوص حواشی اخیر علیه شورای نگهبان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه قم در خصوص حواشی اخیر علیه شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۱۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره): هرکس بگوید شورای نگهبان کذا است، مفسد است؛ یک همچو آدمی باید تحت تعقیب مفسد فی الارض قرار گیرد. (صحیفه امام، ج. ۱۴ ص. ۳۷۰)

پیرو هجمه­‌ها و حواشی ایجاد شده از سوی برخی جریانات مغرض درون کشور که با توجه به هدف گیری نهاد اصیل شورای نگهبان، به نظر می‌رسد به طور غیر مستقیم در حال جهت دهی رسانه‌های معاند به این مجموعه ارزشمند هستند، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه قم اعلام می‌دارد:

اولاً تخریب و تضعیف جایگاه شورای نگهبان به عنوان نهادی قانونی و ذی صلاح در حوزه تعیین صلاحیت افراد، با هر هدفی غیر قابل قبول بوده و ضروری است کلیه این افراد فوراً و بدون هر گونه قید و شرطی، ضمن توقف حملات و حواشی ایجاد شده، نسبت به پذیرش رای صادره از سوی شورای نگهبان اعلام تمکین و تبعیت نمایند. از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران آقای روحانی نیز توقع می‌رود از هر گونه اقدامی که شائبه تضعیف شورای نگهبان از آن استنباط شود، خوددرای نمایند.

ثانیاً، و از سوی دیگر بسیج دانشجویی که در طی سالها، حسن نیت و خیر اندیشی خود نسبت به ملت و حاکمیت مقتدر ایران اسلامی را بر همگان ثابت نموده، برادرانه از اعضای خدوم و دلسوز شورای نگهبان درخواست می‌نماید تا با تبیین و تشریح ابعاد مختلف وضعیت موجود، نسبت به ارائه محتوای اقناعی به ساحت و پیشگاه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبادرت بنماید.

والسلام علی من التبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه قم
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار