امروز حضور در انتخابات، دفاع از ارزش‌ها و نظام ولایت است

شاهرود_ مشاور فرمانده کل سپاه گفت: امروز نیز آزمون دیگری از حضور مردم در صحنه در انتخابات است و باید همه با احساس تکلیف برای دفاع از نظام و ولایت و خون شهدا به میدان آمده و از ارزش‌ها دفاع کنند.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۸۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
امروز حضور در انتخابات، دفاع از ارزش‌ها و نظام ولایت استبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار محمدحسین بابایی در نشست سیاسی در پایگاه کربلا حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا سپاه ناحیه شاهرود در محل پایگاه بسیج بسطام با اشاره به تحولات اخیر منطقه و پیروزی ملت مظلوم فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: این پیروزی در تداوم پیروزی‌های محور مقاومت است و نشات گرفته از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و فتح خرمشهر است.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب می‌فرماید (خرمشهر‌ها در پیش است)، افزود: شکست دشمن در همه عرصه‌ها و جبهه‌ها هر کدام خرمشهری است چرا که فتح خرمشهر فتح ارزش هاست و ما باید تمدن بزرگ اسلامی را در جهان محقق نماییم.
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز نیز خرمشهر دیگری در برگزاری انتخابات و حضور در آن پیش روی ماست، گفت: انتخابات در زمان حاضر دارای اهمیت فراوان است و باید بدان توجه ویژه کنیم.
وی با بیان اینکه تمام ابزار رسانه‌ای و مجازی دشمن امروز در میدان حضور دارد تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منع کند، افزود: با تلاش‌های دشمنان و برخی دشمنان داخلی در ناکارآمدن جلوه دادن نظام اسلامی، تلاش آنان برای عدم حضور مردم در انتخابات و عدم مشروعیت نظام اسلامی است.
بابایی ادامه داد: باید با تلاش مضاعف ضمن روشنگری از توطئه‌های دشمنان ملت عزیز ایران را همیشه پشیبان ولایت بودند را به صحنه بیاوریم و با حضئور در انتخابات دشمنان را بار دیگر از طمع به این آب و خاک مایوس نماییم.
فرمانده سابق سپاه کربلا استان مازندران با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات مشروعیت بخشیدن به نظام و انقلاب است، افزود: در کنار حضور، انتخاب آگاهانه و هوشمندانه نیز مهم است تا کشور در مسیر درست خود قرار گیرد و مردم از زیر بار این فشار اقتصادی و معیشتی با یک دولت جوان انقلابی خارج شوند.
وی با تاکید بر اینکه ملت ما هر کجا نیاز بوده حضور داشتند، گفت: امروز نیز آزمون دیگری از حضور مردم در صحنه در انتخابات است و باید همه با احساس تکلیف برای دفاع از نظام و ولایت و خون شهدا به میدان آمده و از ارزش‌ها دفاع کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار