مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

حفظ انقلاب باید سرلوحه فعالان فضای مجازی در تبیین انتخابات باشد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، گفت: سرلوحه اهداف فعالان فضای مجازی در تبیین اهمیت انتخابات باید حفظ انقلاب و نظام اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۶۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا، تخریب یا تبلیغ اشخاص در فضای مجازی توسط کانالها و گروه های منتسب به سپاه و بسیج را خلاف قانون و مقررات سپاه دانست.

وی یادآور شد: فعالان فضای مجازی بسیج و سپاه باید با حفظ آبروی اشخاص و اسرار آنان، از تخریب یا تبلیغ کاندیداها اجتناب کرده و فقط با بیان مصادیق کلی، شناساندن جریان انحراف، بیان ویژگی های انتخاب اصلح از منظر امام و رهبری، امید آفرینی در مردم و بیان توانمندی های نظام و انقلاب، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کرده و با بصیرت دهی و روشنگری، آنان را در انتخاب افراد صالح یاری کنند.

حجت الاسلام مهدی نیا با بیان اینکه به برکت خون شهدا، امروز دوران درخشش انقلاب است و بیانیه گام دوم انقلاب، سند پیروزی 40 ساله ما و نقشه راه آینده انقلاب و طلیعه طلوع آیت عظمای الهی است، متذکر شد: امروز نظام ما این توانمندی را دارد که با بهره گیری از مدیرانی لایق و کارآمد از تمامی مشکلات عبور کرده و آن مشکلات را به فرصت ها تبدیل کند و این امر مستلزم آگاهی مردم در انتخابی درست است.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره بر مسئولیت خطیر و حساس فعالان فضای مجازی در تقویت بنیانهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حفظ، ارتقا، اعتلا و تثبیت نظام همان چیزی است که بنیانگذار نظام، آن را اوجب واجبات دانسته اند و لذا سرانجام، مقصد و مآب تمامی فعالیت های ما باید زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) و تشکیل دولت کریمه ایشان باشد.

   حجت الاسلام مهدی نیا یادآور شد: امروز دشمن در فضای مجازی، شرافت، انسانیت، افکار، اعتقادات و سبک زندگی ما را نشانه رفته است و در این میان، رها بودن فضای مجازی در کشور بسیار خطرناک و مخرب است و قوی تر شدن و حضوری مقتدرانه در فضای مجازی یک ضرورت بوده و باید در برابر ترفندهای دشمن کاملا دقیق و حساب شده عمل کرد.

   وی بر لزوم تقویت پیام رسان های داخلی و حضور حداکثری مردم متدین و بسیجیان در این فضا به عنوان یک فضای تولید شده ملی، بسیار تاکید کرد و افزود: تاکید رهبری بر استفاده از کالای ایرانی است و پیام رسان های داخلی نیز از مصادیق کالای ایرانی بوده و نباید مورد غفلت واقع شوند.

   گردهمایی تبیین بایدها و نبایدها و راهبردهای انتخاباتی فعالان فضای مجازی و رسانه سپاه و بسیج در سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات