خبرهای داغ:

حضور حداکثری به نفع کشور خواهد بود/نیاز اصلی کشور حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است

شاهرود_عضو هیات علمی دانشگاه شهید محلاتی و امام حسین (ع) گفت: نیاز اصلی کشور حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است.
کد خبر: ۹۳۴۵۳۹۴
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
حضور حداکثری به نفع کشور خواهد بود/نیاز اصلی کشور حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم استبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر مصطفی قربانی در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و نشست بصیرتی-تحلیلی که به همت سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد اظهار کرد: مهمترین عامل تاثیر گزار بر انتخابات مسئله اقتصادی است.
وی تصریح کرد: آزادی سیاسی-فرهنگی اعم از رسانه و فضای مجازی، حقوق زنان، قومیت‌ها و مسائل اقتصادی از عوامل تاثیر گزار در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است.
عضو هیات علمی دانشگاه شهید محلاتی و امام حسین (ع) در ادامه افزود: راه حل خنثی کردن تحریم‌ها قوی شدن، تکیه بر نیروی داخل و پیوند اقتصاد ایران با اقتصاد‌های دیگر جهان می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: ایران قبل از تحریم با مشکلات اقتصادی روبرو بوده و این مسائل به واسطه عدم مدیریت و بی تدبیری دولت ایجاد شده است.
عضو هیات علمی دانشگاه شهید محلاتی شیوه‌های تبلیغ مردم به مشارکت در انتخابات و گزینش فرد اصلح را تبلیغ چهره به چهره، استفاده از بستر فضای مجازی و دغدغه‌مند بودن بیان کرد.
قربانی افزود: دشمنی آمریکا با ایران در طول تاریخ را داشتن منافع فراوان، موقعیت جغرافیایی و بازار مصرف گسترده در این کشور دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار