خبرهای داغ:

پیام مشترک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه نینوا

کد خبر: ۹۳۴۴۶۴۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

پیام مشترک فرمانده و مسئول دفتر ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه نینوا

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی و حجت الاسلام غفور حاجی نجفی ، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه نینوا به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر پیام مشترکی صادر کردند.

متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

آزادسازی خرمشهر در هنگامه ای رقم خورد که این قطعه از خاک مقدس ایران عزیز بیش از یک و نیم سال در اشغال متجاوزین ارتش بعثی صدام بود،اما پیروزی تاریخ ساز رزمندگان اسلام این دستاورد بزرگ نماد غیرت ملی و سرانجام تغییر معادلات جنگ به نفع جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام گردید.

ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر،روز ملی مقاومت،ایثار و پیروزی صحنه نمایش هوشمندی و آمادگی ملت ایران برای مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان بوده است.دشمنان بدانند در صورت تعدی و تعرض به ایران اسلامی،سرنوشتی متفاوت از فرجام صدام معدوم نخواهند داشت.

در پایان ضمن تبریک فرخنده روز آزاد سازی خرمشهر به آحاد ملت شریف ایران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و با تکریم مقام شامخ شهیدان و حماسه سازان این حادثه عظیم تاریخی بی تردید با تا سی به این تجربه گران سنگ در سایه وحدت،همدلی و یک صدایی به ویژه اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری مدظلله العالی بر  تمامی چالش ها،موانع و تلاش های باطل دشمنان فائق خواهیم آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار