خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

تفکر شهید «سلیمانی» تفکر انقلاب اسلامی است/ دفاع مقدس یک سرمایه نمادین است

همدان-مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه تفکر شهید «سلیمانی» تفکر انقلاب اسلامی است، گفت: تفکر جمهوری اسلامی برگرفته از اهداف و راهبردهای حکومت اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۴۰۴۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

تفکر شهید «سلیمانی» تفکر انقلاب اسلامی است/ دفاع مقدس یک سرمایه نمادین استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی ظفری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد، اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس شروع یک استراتژی بین نظام جمهوری اسلامی با دنیا بود.

وی با بیان اینکه ما در جنگ اصل مقاربت داریم، گفت: در جنگ سطح و لایه‌های پیدا و پنهانی وجود دارد که مردم عادی متوجه این لایه‌ها نمی‌شوند؛ اصل مقاربت در سطح راهبردی است و با استفاده از این اصل اگر حداقل یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا با جنگ مخالفت می‌کرد جنگ هشت سال طول نمی‌کشید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به عملیات الی بیت المقدس افزود: یکی از ویژگی‌های این عملیات استراتژی دفاع بود که بر دشمن تحمیل کردیم و تا آخر جنگ این استراتژی وجود داشت.

وی ادامه داد: امروز یکی از مشکلات اساسی جامعه ما این است که همه در قالب جمهوری اسلامی فکر می‌کنیم در صورتی که ما یک هدف والاتر از جمهوری اسلامی داریم، جمهوری اسلامی جزئی از حکومت اسلامی است که بنا است توسعه یابد.

سردار ظفری با بیان اینکه تفکر شهید «سلیمانی» تفکر انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: تفکر جمهوری اسلامی برگرفته از اهداف و راهبردهای حکومت اسلامی است.

وی افزود: دفاع مقدس می‌تواند به نسل جوان ‌ما کمک کند و برای آنها بسترسازی کند، دفاع مقدس یک سرمایه نمادین است که می‌تواند در آینده برای جوانان کشور بسترسازی کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: دستاورد پنهان دفاع مقدس قدرت بازدارندگی ما است و خروجی آن باعث می‌شود که در صحنه سوریه وارد شویم.

وی گفت: اگر ما بتوانیم بسترسازی و تبیین کنیم و ارزش‌های دفاع مقدس ما در بستر سلایق، حزب، گروه و جناح‌ها کوچک شوند کسی مثل شهید «سلیمانی» به اندازه یک تاریخ، بزرگ و تاثیرگذار می‌شود.

* اندیشه شهید «سلیمانی» جهانی بود

سردار ظفری با بیان اینکه اندیشه شهید «سلیمانی» اندیشه جهانی بود، عنوان کرد: او به دنبال تشکیل حکومت جهانی زیر چتر ولایت بود.

وی اضافه کرد: اگر بنا باشد دفاع مقدس در جامعه اثرگذار باشد باید در بستر گفتمان جریان‌سازی شود و ساختارهای اجتماعی توسعه و گسترش می‌یابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: ما باید به سمتی برویم که با هم همدل و بسیج شویم تا بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم و تا وقتی گفتمان‌سازی و اجماع‌سازی شکل نگیرد همین مشکلات را داریم.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ مطالبه‌گری را راه‌اندازی کنیم، ادامه داد: این مطالبه رهبری، باید مطالبه همه ما باشد و رسانه‌ها باید متولی امر مطالبه‌گری باشند.

سردار ظفری با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های حوزه رسانه در هر سطحی ایجاد تعهد در ذهن مسئول است، تصریح کرد: امروز اراده مسئول متعلق به خودش نیست بلکه متعلق به جامعه دینی و شهدا است.

وی به ارائه برنامه‌های سوم خرداد پرداخت و عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز این حماسه، برگزاری تجمع مردمی ساعت ۶ بعدازظهر در میدان امام (ره) و رونمایی از 100 کتاب سال ۹۹ که در شرایط کرونایی امکان رونمایی از آن وجود نداشت، از برنامه‌های این روز است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: در هر شهر یک کمیته آموزش و پژوهش و اسناد داریم که تمام نویسنده‌ها را شناسایی کرده‌ایم و در سطح کشور آموزش نویسندگی داریم.

وی گفت: برنامه‌ای داریم که سالانه هر استان یادواره شهدای مدافع حرم را در همدان برگزار کند و استان همدان پاتوق برگزاری مراسم شهدای مدافع حرم در سراسر کشور می‌شود.

سردار ظفری عنوان کرد: همچنین سامانه defadoc.ir به مناسبت گرامیداشت مناسبت‌های ملی و استانی راه‌اندازی شده که همه خبرگزاری‌ها و روابط عمومی‌ها در آن ثبت نام می‌کنند و نام کاربری و پسورد داخل این سامانه برای خود ایجاد می‌کنند و گزارش و آمار برنامه‌هایی که در اداره خود برگزار می‌کنند در داخل این سامانه بارگذاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار