خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان:

ولایت در کنار داشتن مالک‌ها نیاز به عمارها دارد تا بصیرت‌افزایی کنند

نهاوند-مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: ولایت در کنار داشتن مالک‌ها نیاز به عمارها دارد تا بصیرت‌افزایی کنند و کلام و سیره ولی فقیه زمان را برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۳۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

ولایت در کنار داشتن مالک‌ها نیاز به عمارها دارد تا بصیرت‌افزایی کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در نشست بصیرتی سیاسی که با حضور کارکنان و فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌ها و مسولین اقشار سپاه ناحیه نهاوند در سالن ورزشی شهید خیشه برگزار شد، اظهار داشت: منشأ همه خطاها تعلقات دنیایی است و برای پرواز کردن روح و جان انسانیت باید از این تعلقات دل برید و بنا به گفته شهید سلیمانی تا شهید نباشی شهید نمی شوی و آزادی واقعی رها شدن از این تعلقات و شهوات دنیایی است، آزادی که انسان در بند شهوات باشد عین اسارت است.

وی به موضوع جنگ صفین و فتنه‌های آن اشاره کرد و گفت: در ماجرای جنگ صفین مالک اشتر سرباز ولایت تا نزدیکی خیمه معاویه رفت و نزدیک بود دشمن شکست داده شود اما در آن طرف میدان بی‌بصیرت‌هایی نظیر خوارج فتنه به پا کردند و امام (ع) را مجبور کردند دستور برگشت به مالک دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان افزود: امروز نیز اگر  ولایت در جامعه ما هزاران مالک داشته باشد و در یک قدمی خیمه دشمن هم باشد اما عمار نداشته باشد دست امام جامعه بسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه ولایت در کنار داشتن نظیر مالک‌ها نیاز به عمارها دارد تا بصیرت‌افزایی کنند، ادامه داد: امروز افرادی در جامعه با ایجاد تحریف به دنبال فتنه‌ها هستند و اکنون زمان حضور عمارها است تا کلام و سیره رفتاری ولی فقیه زمان را برای مردم تبیین کنند تا جلوی تحریف گرفته شود و این وظیفه تک تک شما پاسداران و سربازان ولایت است.

علیی با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و امیدآفرینی گفت: انتخابات و میزان حضور مردم در آن نشان از میزان قدرت و عزت ملی و کارایی نظام‌های سیاسی در صحنه بین‌المللی و داخلی است و می‌‌تواند قدرت میدانی و دیپلماسی و میزان اعتبار کشور را در عرصه رقابت‌های منطقه‌ای و جهانی بالا ببرد.

وی اظهار کرد: باید اندیشه و آرمان‌های امام راحل را در خصوص انتخابات و انتخاب اصلح را برای مردم تبیین و مردم را تشویق و ترغیب کرد که حضور در انتخابات و پای صندوق‌های راًی در این مقطع خیلی مهم و حساس است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو مردم با حضور خود، فردی را برای یک دوره چهار ساله به مسئولیتی مهم نظیر ریاست جمهوری انتخاب می‌کنند که می‌تواند آینده‌ای روشن و امیدوارکننده برای ملت ما رقم بزند.

ولایت در کنار داشتن مالک‌ها نیاز به عمارها دارد تا بصیرت‌افزایی کنند

انتهای پیام/

ارسال نظرات