خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس شهرستان نهاوند:

جهاد امیدآفرینی وظیفه امروز دلسوزان انقلاب و بسیجیان است

نهاوند-فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس شهرستان نهاوند گفت: دشمن سعی در ناامید کردن مردم دارد و می‌خواهد تفکر  «ما نمی‌توانیم» را در جامعه القا کند که امروز جهاد امیدآفرینی وظیفه دلسوزان انقلاب و بسیجیان است.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۲۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

جهاد امیدآفرینی وظیفه امروز دلسوزان انقلاب و بسیجیان استبه گزارش خبرگزاری بسیج، عباس جلالی در جلسه شورای پایگاه بیت المقدس ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز مقاومت و ایستادگی اظهار کرد: امروز وظیفه اصلی بسیجیان همیشه در صحنه جهاد امیدآفرینی و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و روشنگری و بصیرت افزایی است.

وی با اشاره به نقش دشمنان انقلاب اسلامی تأکید کرد: دشمن سعی در ناامید کردن مردم و القای نبود راه‌حل برای مشکلات را دارد و می‌خواهد تفکر  «ما نمی‌توانیم» را در جامعه القا کند که امروز جهاد امیدآفرینی وظیفه دلسوزان انقلاب و بسیجیان است.

فرمانده پایگاه بیت المقدس روستای توانه شهرستان نهاوند افزود: راه‌حل مشکلات در داخل کشور و مدیریت است.

وی با بیان اینکه نباید به خارج از مرزها برای حل مشکلات امید داشت، ابزار کرد: ما در دفاع مقدس یک هزارم امکانات امروز را نداشتیم و پیروز شدیم چراکه مدیریت جهادی داشتیم.

جلالی تصریح کرد: امروز امکانات کشور و ظرفیت‌های کشور فوق العاده است و باید مدیریت شهدا را گفتمان‌سازی و جریان سازی و الگوبرداری کنیم.

وی عنوان کرد: نقش بسیجیان عزیز در این برهه از تاریخ خیلی مهم است و انتخابات ۱۴۰۰ نقش اساسی در تاریخ انقلاب خواهد داشت که می‌طلبد با همه‌ توان برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار