مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین:

حضور در انتخابات حمایت از ولایت و نظام است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین گفت: حضور در انتخابات به معنای تایید نظام اسلامی است و با این حضور از ولایت نیز حمایت می کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۲۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی حجت الاسلام محمد حسن زاده در جمع بسیجیان شهرستان خداآفرین افزود: انتخابات نماد مردم سالاری دینی می باشد و در راس آن اعتلای اسلام و انقلاب می باشد و مردم با مشارکت حداکثری آینده انقلاب را با تکیه برخون شهدا مستحکم تر می کنند.
وی در ادامه افزود: اگر کسی بخواهد از میدان انتخابات وسیله ای برای ضربه زدن به ولایت استفاده کند با مشت های گره کرده و آهنین مردم ولایتمدار روبرو خواهد شد و ارزوی  اسلام سکولار را به گور خواهد برد.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به هجمه های دشمن بیان کرد: بعضی ها در میدان انتخابات زمان ثبت نام حرف های دشمن را تکرار کردند که این موضوع مایه تاسف می باشد مثلا مانند اینکه اگر در انتخابات رد صلاحیت شود در ان شرکت نمی کند و آن را قبول ندارد در حالی که در منظومه چنین ساختار به مسئولیت هایی رسیده بودند یا بعضی می گویند که عرصه اقتصاد نه دادگاه است نه پادگان که پیش آمدی بر هیجانات کاذب و فرافکنی در مقابل کارنامه و سابقه  خودشان می باشد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار