مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

دولت اسلامی زمانی تحقق پیدا می‌کند که رئیس جمهور آن خودش را ظرف ولایت فقیه بداند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: دولت اسلامی زمانی تحقق پیدا می‌کند که رئیس جمهور آن خودش را ظرف ولایت فقیه بداند و در مسیر ولایت حرکت کند.
کد خبر: ۹۳۴۱۳۶۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام برهان باقری؛  در جمع پایوران و بسیجیان سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد با اشاره به این که آثار شهید مطهری ماهیت انقلاب اسلامی ما را نشان می‌دهد گفت:اگر کسی می‌خواهد انقلاب اسلامی را دریابد، باید به سراغ کتاب‌های ارزشمند شهید مطهری برود.

وی با اشاره به این که در تعریف شهید مطهری همین جمله امام(ره) بس است که شهید مطهری پاره تن من بود گفت: نسل جوان ما برای این که ماهیت انقلاب را درک کند باید کتاب‌های شهید مطهری را بشناسد.

حجه الاسلام باقری با بیان این که تمام مواضع رهبر معظم انقلاب برگرفته از قرآن و یا اهل بیت(ع) است گفت: دشمنان ما از رهبر انقلاب به عنوان ابر مرد یاد می‌کنند لذا دوستان و دشمنان بدانند این انقلاب پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی خود حضرت، ولی عصر (عج) خواهد داد.

وی با اشاره به این که اگر صحبتی از دولت و جامعه اسلامی می‌شود ملاک ولایت‌مداری آن است، به اهمیت انتخابات پیش رو پرداخت و گفت:باید به کسی رای دهیم که خودش را ظرفی از منویات مقام عظمای ولایت بداند نه این که خودش را در عرض ولایت بداند لذا دولت اسلامی زمانی تحقق پیدا می‌کند که رئیس جمهور آن خودش را ظرف ولایت فقیه بداند و در مسیر ولایت حرکت کند.

وی درپایان با اشاره به انتخابات اخیر، جوان بودن، متعهد به ولایت فقیه و مردم، مؤمن، انقلابی و توانمند بودن را از مهمترین ویژگی‌هایی دانست که می‌بایست در انتخاب فرد اصلح به آن توجه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها