خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

شهید حاج قاسم سلیمانی اقتدار ایران بود

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی اقتدار ایران بود و مکتب حاج قاسم از ضروریات امروز کشور است.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۷۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

قاسم سلیمانی اقتدار ایران بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در نشست هم اندیشی و حکمت مطهر در سپاه کبودراهنگ اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی اقتدار ایران بود و مکتب حاج قاسم از ضروریات امروز کشور است.

وی افزود: باید از این مکتب در الگوی عملی بخش‌های اجرایی و مدیریتی کشور بهره جست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صفای باطن و مهربانی در کنار صلابت و اقتدار حاج قاسم برای بشریت مثال زدنی است به طوری که در منطقه از ایشان به عنوان ژنرال مقاومت و منطقه نام می‌بردند.

وی افزود: شهید سلیمانی مذاکره کننده قوی در دیپلماسی بود و آن هم به خاطر عقلانیتی بود که از دین پیدا کرده بود و اگر سردار سلیمانی در منطقه حضور داشت و مقاومت می‌کرد، می‌دانست که هزینه مقاومت کمتر از سازش با دشمنان است.

فلاحی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی ولایتمداری و اطاعت محض ایشان از ولایت بود و هیچ‌گاه از مواضع انقلابی خودشان کوتاه نیامدند.

وی یادآور شد: همه مسئولان و مردم کشور ما باید از حاج قاسم درس ولایتمداری را یاد بگیرند چراکه نتیجه ولایت‌پذیری می‌شود شهادت پرافتخاری همچون حاج قاسم و اگر کسی از این مسیر منحرف شود عاقبت خوبی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار