همزمان با شب نیمه ماه مبارک رمضان؛

آسمان بام ایران نور باران شد

به مناسبت فرخنده میلادبا سعادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام آسمان شهرکرد نور افشانی شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۹۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم نورافشانی ویژه مولود مبارک نیمه ماه رمضان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به همت رده های مقاومت بسیج، هیأت رزمندگان اسلام استان و مرکز افق از جوار قبور مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما، تپه نورالشهداء مرقد مطهر شهدای گمنام و مسجدجامع شهرکرد برگزار شد.

این مراسم در شهرکرد با رعایت اصول بهداشتی و حضور محدودی از روزه داران در شب نیمه ماه مبارک رمضان با مولودیه خوانی مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام برگزار شد.

همچنین این مراسم در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما با سخنرانی و مولودیه خوانی حجت الاسلام آقابابایی برگزارشد و مراسم مناجات، ذکر، دعا و جشن میلاد از ساعت 21:15 در مسجدجامع شهرکرد با قرائت بخشی از دعای ابوحمزه ثمالی به همت پایگاه مقاومت بسیج و هیأت رزمندگان اسلام استان برگزار و به صورت زنده از در فضای مجازی برگزارشد.

 شایان ذکراست: همزمان با ماه مبارک رمضان، با توجه به شرایط کرونایی، مراسم معنوی قرائت بخشی از دعای ابوحمزه ثمالی تا آخرین شب از این ماه مبارک، هر شب از ساعت:  21:15 در مسجد جامع شهرکرد برگزار و به صورت زنده از صحفات شبکه های مجازی: اینستاگرام masjedjame_chb @ - heyat_chb @  - آپارات /heyat_chb/live و  روبیکا heyat_chb@ ، پخش می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار