فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

سپاه پاسداران موجب استقرار، ارتقای امنیت و ثبات در کشور و منطقه است

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب استقرار و ارتقای امنیت و ثبات در کشور، منطقه و مقابله با تهدید‌ها و جنگ افروزی‌های متخاصمان، ارزش‌های انقلاب و دستاورد‌های نظام بوده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۵۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرهنگ پاسدار جنیدی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن پیامی را صادر نمود که متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگار گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) برای ملت غیور و دلیر ایران بود که رویش این نهال ارزشمند ابتکار ویژه‌ای بود که نیاز به هوش بالای فکری و سیاسی داشت. بدون شک تشکیل این نهاد مردمی و انقلابی و بر آمده از نظام اسلامی به عنوان نماد و جلوه اقتدار ملت شریف ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی برهه‌ها موجب استقرار و ارتقای امنیت و ثبات در کشور، منطقه و مقابله با تهدید‌ها و جنگ افروزی‌های متخاصمان، ارزش‌های انقلاب و دستاورد‌های نظام بوده است.
 
خرسندیم نیرو‌های جان برکف سپاه به واسطه حضور مخلصانه در تمامی حوادث همچون سیل، زلزله و ... و اکنون نیز که در بحران شیوع ویروس منحوس کرونا در خط مقدم خدمت رسانی به مردم فهیم ایران اسلامی قرار دارند، کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته و به عنوان نماد مقاومت و الهی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد دفاعی با صلابت و اقتدار مثال زدنی خود به پشتوانه‌ای بزرگ برای این نظام و تکیه گاهی برای مردم تبدیل شده است.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر کمک‌های مومنانه سپاه شهرستان بردسکن به محض فرمان رهبر عظیم الشان انقلاب تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی را با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سطح شهرستان توزیع و به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا رساند.
 
در همین راستا ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن توفیق خادمی مردم شریف و نجیب شهرستان را در حوزه‌های مختلف به عهده دارد که کمک به تحقق اشتغال با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، توزیع جهیزیه به زوج‌های نیازمند، کمک به احیا قنوات، کمک به ریشه کنی ویروس کرونا در قالب طرح شهید سلیماتی، آبرسانی به مناطق عشایری و دور افتاده و ده‌ها اقدام دیگر در حوزه محرومیت زدائی و همچنین برنامه‌های تاثیر گذار فرهنگی در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان در کنار کمک به امنیت پایدار در منطقه با همکاری نیروه‌های اطلاعاتی انتظامی تنها بخشی از فعالیت‌های سپاه بردسکن در ارائه خدمت به مردم عزیز شهرستان میباشد.

امیدواریم در سالی که به نام «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نامگذاری شده است نیز همانند سال‌های قبل در حوزه محرومیت زدایی، فرهنگی و اجتماعی قدم مثبتی برداریم و با صلابت‌تر از گذشته در خدمت ملت بزرگ ایران در لباس سبز سپاه که حاوی ۲ مفهوم خادم و نوکر مردم در ارائه خدمات و محکم و استوار در مقابل دشمنان میباشد، گام برداریم.
 
اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر و در راس آن سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین جانبازان، ایثارگران و رزمندگان توفیقات روز افزون را در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و عنایات امام عصر (عج) و نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی برای این نهاد انقلابی و مردمی مسالت دارم.
 
ناحیه سپاه بردسکن آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما همشهریان عزیز با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم و بسیجیان دریا دل و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران میباشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها