خبرهای داغ:

اجرای برنامه های فرهنگی هنری بسیج هنرمندان شاهرود در ایام کرونا

شاهرود_مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به فعالیت های بسیج هنرمندان شاهرود در ایام کرونا گفت: در ایام کرونا چهار نمایش و موسیقی در راستای ارزش های انقلاب اسلامی تهیه و اکران شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۱۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷
اجرای برنامه های فرهنگی هنری بسیج هنرمندان شاهرود در ایام کروناعباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار بسیج در شاهرود با گرامیداشت روز بسیج هنرمندان و تبریک این روز به همه هنرمندان متعهد ایران اسلامی با اشاره به فعالیت‌های کانون بسیج هنرمندان شاهرود در یکسال گذشته، به شیوع کرونا و تعطیلی فعالیت‌های هنری اشاره کرد و افزود: در این یکسال اخیر با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت‌های هنری محدود بود، اما هنرمندان بسیجی در این مدت از رسالت خود غافل نبوده و فعالیت‌های هنری متنوعی را اجرا کردند.
وی با بیان اینکه گروه‌های هنری بسیج هنرمندان شاهرود در این مدت نمایش‌ها و اجرا‌های متنوعی را به مناسبت‌های مختلف در سطح شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان اجرا نمودند، گفت: اجرای نمایش سردار دل‌ها فرمانده جهانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، نمایش پیوندآسمانی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)، نمایش مادرآیینه‌ها، کاروان شادی آوای غدیر و کاروان شادی نیمه شعبان از جمله این فعالیت‌ها بوده است که با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شده است.
مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود، تصریح کرد: اجرای موسیقی مدافعان سلامت و سرود پرستاران توسط گروه هنرمندان ناشنوا در تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان که در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا قراردارند از دیگر فعالیت‌های این کانون در یکسال اخیر می‌باشد.
اعتماد با اشاره به آماده کردن نمایش ستاره‌ها با موضوع شهید و سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، اظهار کرد: این نمایش با دو ماه تمرین مستمر گروه نمایشی بسیج هنرمندان برتر هفته هنر انقلاب اسلامی آماده شده است که با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان فعلأ نمی‌توان اکران کرد، اما در فرصت مناسبت از این نمایش نیز رونمایی و اجرای عمومی خواهد شد.
وی از هنرمندان متعهد و انقلابی در راستای ترویج و تعمیق ارزش‌های انسانی و الهی در جامعه از تلاش‌های آنان در راستای فرهنگ سازی در مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار