خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه شاهرود از گروه هنری بسیج هنرمندان+ تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از تمرین گروه هنری بسیج هنرمندان شاهرود به مناسبت ماه محرم بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۴۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از تمرین گروه هنری بسیج هنرمندان شاهرود بازدید کرد.
این گروه نمایشی که خود را برای اجرا در برنامه‌های ماه محرم آماده می‌کند در مهدیه بزرگ شاهرود مشغول به تمرین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در جمع اعضای این گروه با تقدیر از زحمات آنان، کار هنر را اثرگذار عنوان کرد و بر اهمیت هنر در اغنای افکار عمومی تاکید کرد و افزود: هنرمند و معتقد و انقلابی ما باید بتواند با ابزار هنر روح اسلام ناب و انقلابی گری را در جامعه نهادینه کند و فرهنگ ناب تشییع را گسترش دهد.
وی با تشکر از زحمات دست اندرکاران برپایی این گروه و بسیج هنرمندان بر تداوم این گروه‌ها و اجرای نمایش‌ها فاخر و تاثیرگذار دینی تاکید کرد.
محمدرضا ملکی مسئول این گروه نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت‌های این گروه ارائه کرد.
عباس اعتماد مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود نیز با تقدیر از حضور فرمانده سپاه شاهرود بر نقش هنر در همراه ساختن جامعه اشاره کرد و بر اهمیت دادن به هنرمندان و حمایت از آنان تاکید کرد.
لازم به ذکر است، این گروه نماشی در قالب گروه ناشنوایان و تعزیه خوانی روایتی از انتظار منجی عالم بشریت و قیام عاشورا را در قالب یک نمایش میدانی به تصویر می‌کشند که قرار است در ایام محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اجرای برنامه میدانی در شهرستان بپردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها