خبرهای داغ:

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در شاهرود

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و پوستردر مجتمع فرهنگی هنری مهر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برپا شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۵۰۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
برپایی نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، و به پاس جانفشانی، رشادت و دلاورمردی‌های هشت سال دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و پوستر آثار دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود گشایش یافت.
رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تاکید براهمیت حفظ و نشر ارزش‌های آن دوران گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ارائه، انتقال مضامین جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز می‌باشد.
مهدیان گفت:این نمایشگاه که با همکاری کتابخانه مهر واداره فرهنگ وارشاد اسلامی برپا گردیده، به مدت یک هفته از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ جهت بازدید عموم دایر می‌باشد.
وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره با همکاری بسیج هنرمندان و سپاه شهرستان در هفته دفاع مقدس اشاره کرده وافزود: دیدار وتجلیل از خانواده شهدا، شب شعر، مسابقه کتابخوانی، رونمایی کتاب، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری محفل شعر و.. از دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری این اداره است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار