مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):

آینده روشن در گرو استفاده از توانمندی های داخلی است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: هیچ گشایشی از سوی دشمنان برای ملت ما رقم نخواهد خورد. آینده روشن در گرو استفاده از توانمندی های داخلی است.
کد خبر: ۹۳۳۰۱۶۳
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در جمع کارکنان نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک سال 1400، فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مناسبت نوروز را یادآوری کرد و گفت: دل بستن مسئولان به شرق و غرب و غفلت از توانمندی های داخلی و ظرفیت نیروی انسانی جوان کشور، بزرگ ترین اشتباه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: تولید از ابزار قدرت کشور محسوب می شود که در گرو استفاده از تمام ظرفیت های مادی و معنوی داخلی است و استقلال کشور نیز در سایه تولید ملی و ارتقای قدرت ملی محقق می شود.

وی، خاطرنشان کرد: تولید به صورت مستقیم با حضور مردم امکان پذیر می شود و باید عرصه های اقتصادی را همچون میدان های سیاسی با حضور مردم اداره کرد و اکنون که به اذعان کارشناسان خارجی و داخلی، اقتصاد ایران جزو 20 اقتصاد برتر دنیا و در رتبه هجدهم قرار دارد، باید برای پیشرفت و آبادانی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، بیش از پیش تلاش کنیم و باید همگان بدانند که انتخابات یکی از راه های رسیدن به قله های افتخار در عرصه های مختلف است.

این مقام مسئول، گفت: انتخابات خرداد 1400 مهم ترین رویداد در نخستین گام دوم انقلاب است که با مشارکت حداکثری مردم نویدی برای ایران قوی و باعزت خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ویژگی های کاندیدای اصلح ریاست جمهوری را با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب در فرمایشات نوروزی خویش؛ ایمان، مدیریت، عدالتخواهی و فسادستیزی، عملکرد جهادی و انقلابی، اعتقاد به ظرفیت های داخلی و توانمندی جوانان را از خصوصیات یک رئیس جمهور اصلح برشمردند، که معیار بسیار خوبی برای انتخاب کاندیدادی درست در انتخاباتی پرشور است.

وی، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری خرداد 1400 از دید داخل و خارج بسیار اهمیت دارد و باید تلاش کنیم با بصیرت افزایی، حضور حداکثری مردم در این انتخابات رقم بخورد و اولین قدم های گام دوم انقلاب را با اقتدار برداریم.

این مقام مسئول، تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ گره زدن مشکلات اقتصادی به تحریم ها اشتباه است و باید همگان بدانند که با برنامه ریزی صحیح می توان از گردنه ی تحریم های ظالمانه به سلامت عبور کرد و هیچ گشایشی از سوی دشمنان برای ملت ما رقم نخواهد خورد و آینده روشن در گرو تحقق شعارِ سال « تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» با تکیه بر توانمندی های داخلی و میدان دادن به جوانان مؤمن انقلابی و پای کار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار