خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

مهمترین ویژگی شهدا ولایی بودن آنان است

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین ویژگی شهدا ولایی بودن آنان است، گفت: رمز شهادت ولایی بودن است.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۹۶
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

مهمترین ویژگی شهدا ولایی بودن آنان استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم بزرگداشت شهدای جوان همدان که در گلزار شهدا برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و هفته جوان با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ما برای اینکه این انقلاب را سر پا نگه داریم جوانان بسیاری را داده‌ایم و خیلی مهم است قیمت پرداخته شده برای جمهوری اسلامی را بدانیم.

وی با اشاره به مناجات شعبانیه مبنی بر اینکه خاندان پیامبر(ص) مانند کشتی هستند که در امواج می‌رود، گفت: این خاندان به ما قول داده‌اند که هرگز این کشتی غرق نشود و نکته مهم این است که باید به این کشتی اطمینان داشته باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با افرادی که از رهبر جا مانده‌اند مشکل نداریم بلکه با افرادی که از رهبر جلو می‌زنند مشکل داریم، گفت: باید هر آنچه رهبر می‌فرمایند را انجام دهیم و این همان معنای ولایتمداری است.

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی شهدا ولایی بودن آنان است، گفت: رمز شهادت ولایی بودن است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه شهید «حبیب مظاهری» در منطقه قراویز جلوی یک لشکر می‌ایستاد، گفت: امروز هم مین‌هایی وجود دارد که باید گفتارمان طوری باشد که به جمهوری اسلامی آسیب نرسانیم.

وی با تأکید بر مطالبه‌گری جوانان، با بیان اینکه جوانان به دولت و مجلس و قوه قضاییه نقد کنند، گفت: باید حواسمان باشد نظام و شهدا را سیاه نکنیم و خون شهید «سلیمانی» را هدر ندهیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما در جمهوری اسلامی میلیون‌ها جوان داریم مانند جوانانی که در دفاع مقدس روی مین می‌رفتند از نظام و دفاع می‌کنند، گفت: به دلیل وجود افرادی مانند شهید «حججی» است که دشمن نمی‌تواند با ما کاری کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به افرادی نیازمند است که در دوران مسئولیتش هر چند سال طول بکشد زندگی‌اش تغییر نکند و وارد مسائل سیاسی و اقتصادی نشوند، ابراز داشت: با وجود این افراد انقلاب اسلامی به سرمنزل خود خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار