خبرهای داغ:

انجام واکسیناسیون کرونا در مرکزخیریه سالمندان شاهرود

شاهرود_معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: ۱۱۳ نفر از سالمندان و پرسنل شاغل در مرکز سالمندان ثامن الائمه شهرستان شاهرود واکسن کرونا دریافت کردند.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۸۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرنگار بسیج، اولین مرحله واکسیناسیون کرونا توسط تیم پزشکی مراقبتی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، اورژانس ۱۱۵ و با حضور رییس بهزیستی شهرستان شاهرود آغاز شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حاشیه تزریق واکسن کرونا به سالمندان این مرکز بیان کرد: سالمندان هم در سند ملی واکسیناسیون کشوری در کنار پرسنل بهداشتی و درمانی که در خط اول مبارزه با کرونا هستند در اولویت دریافت واکسیناسیون قرار دارند.
بینش افزود: در این طرح افرادی که در مرکز خیریه سالمندان ثامن الائمه شاهرودنگهداری می‌شوند تا دو روز واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد:همواره با شیوع ویروس کرونا از یک سال گذشته تاکنون، سالمندان به عنوان قشر آسیب پذیر در مقابل کرونا بیشترین نگرانی از فوت را در جامعه ایجاد کرده و خانواده‌ها مراقبت‌های ویژه‌ای را برای آنان در نظر گرفته اند و چه بسا به رغم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقیق، مبتلا شده و نتوانستند در مقابل کرونا مقاومت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها