خبرهای داغ:

روحیه جهادی سپاه و بسیج، همراهی با مدافعان سلامت در میدان مبارزه با کرونا

شاهرود_معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاکید کرد: روحیه جهادی سپاه و بسیج، همراهی با مدافعان سلامت در میدان مبارزه با کروناست.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۳۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
روحیه جهادی سپاه و بسیج، همراهی با مدافعان سلامت در میدان مبارزه با کرونابه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر حسین شیبانی با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز پاسدار، گفت: نمایش حضور مجموعه سپاه و بسیج با روحیه جهادی در میدان مبارزه با کروناویروس، بیانگر رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی ایران بود.
شیبانی ظرفیت تخصصی و توان انسانی نیرو‌های سپاه و بسیج جامعه پزشکی و دیگر اقشار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، مایه دلگرمی مردم و نظام سلامت دانست.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به روز‌های پایانی سال و تعطیلات نوروز، از مردم خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، پرهیز از خروج از منزل، رعایت فاصله فیزیکی، خودداری از سفر‌های غیرضروری و دورهمی‌های خانوادگی، به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند.
آمادگی تمامی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در نوروز ۱۴۰۰
شیبانی بر آمادگی مراکز درمانی در ارایه خدمات درمانی هرچه بهتر حوزه درمان در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد و گفت: مدیران درمان و روسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ایام نوروز به صورت مستمر بر نحوه ارایه خدمات درمانی به بیماران نظارت دارند و با بررسی‌های لازم در خصوص رفع چالش‌های احتمالی، اقدام می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها