خبرهای داغ:
در بخشی از وصیت‌نامه شهید «اسماعیل بیگلری» آمده است

برای احترام به خون شهدا در مقابل منافقان ایستادگی کنید

تبریز- در بخشی از وصیت‌نامه شهید «اسماعیل بیگلری» آمده است: ای برادرانم برای احترام به خون شهدا در مقابل منافقان ایستادگی کنید، چون این افراد فرصت فتنه‌انگیزی را به این مفسدان می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۶۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  وصیت نامه شهید «اسماعیل بیگلری» به شرح زیر است؛

وصیت‌نامه شهید «اسماعیل بیگلری»:

با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی، با درود بر روان پاک شهدای خوش آرمیده و با آرزوی توفیق شما ملت قهرمان پرور ایران. هم اکنون می‌خواهم حرف‌های خود را بر روی کاغذ آورده و با شما عزیزان درد دل کنم. ای سالکان درگاه ذوالجلال در اوایل سخنانم یک التماس از شما دارم. پی بردن به عز و ربوبیت خداوند متعال و به ذل خودتان.

رعایت اخلاق اسلامی در بین برادران‌تان و حفظ لسان از هرگونه سخن بیهوده. ای برادرانم برای احترام به خون شهدا در مقابل منافقان ایستادگی کنید، چون این افراد فرصت فتنه‌انگیزی را به این مفسدان می‌دهند. اگر این فاسدان در جامعه نفوذ بکنند، حتما بدانید خون شهیدان را زیرپا نهاده و خیانت‌های فجیعی به اسلام می‌کنند.

چهارمین وصیتم درباره نماز شب است، چون نماز بنا به گفته امام عزیزمان از برترین ذکرهاست. برادران پاسدار، نماز را زنده نگه داشته و توکل‌تان فقط به خدا باشد و کوچک‌ترین ریایی در کارهایتان نباشد؛ چون ریا، شرک است و خداوند منزه، از هرگونه شرک بری است.

از امام خداجوی‌مان خوی نگهداری نموده و به فرموده‌های وی جامه عمل بپوشانید. روش وی همان سیره روش پیغمبر (ص) است. عرض دیگرم از یاد نبردن جبهه‌هاست، یعنی سعی‌تان در این باشد که در صف مجاهدان فی سبیل‌الله باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار