خبرهای داغ:

تخصیص ۲۱۴ تن شکر و ۵۷ تن روغن خوراکی سهمیه ای به شهرستان شاهرود

شاهرود_رئیس اداره صمت شاهرود از تخصیص ۲۱۴ تن شکر سهمیه‌ای به شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ۵۷ تن روغن خوراکی سهمیه‌ای هم برای واحد‌های صنفی روغن بر از جمله قنادی‌ها تخصیص یافته است.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۹۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
تخصیص ۲۱۴ تن شکر و ۵۷ تن روغن خوراکی سهمیه ای به شهرستان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، امیر بشیری در نشست ستاد تنظیم بازار شاهرود در سرسرای ولایت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: کمیسیون‌های بازرسی هر اتحادیه باید فعالیت خود را بیشتر کرده تا در روند توزیع کالا‌ها اثرگذار باشند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود ادامه داد: در گشت‌های مشترک اداره صمت و تعزیرات حکومتی باید اتحادیه‌ها هم مشارکت کرده تا اثرات بهتری را شاهد باشیم.
وی از تخصیص ۲۱۴ تن شکر سهمیه‌ای به شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: ۵۷ تن روغن خوراکی سهمیه‌ای هم برای واحد‌های صنفی روغن بر از جمله قنادی‌ها تخصیص یافته است.
به گفته وی، لیست شرکت‌های پخش که استان ارسال می‌شود در اختیار اتحادیه‌ها قرار خواهد گرفت تا نظارت ویژه‌ای بر توزیع انجام شود.
محمد عباسی، رییس اصناف قنادان شاهرود هم گفت: خرید شکر تخصیص یافته با قیمت ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومانی برای قنادان مقرون به صرفه نیست.
وی با بیان اینکه با کمبود و گرانی مواد اولیه از جمله شکر و روغن مواجه هستیم، افزود: با توجه به همه گیری ویروس کرونا، حجم تقاضا کم شده و مجبور به تعدیل نیرو‌ها هستیم.
عباسی با اشاره به اینکه مجموعه قنادان شهرستان دغدغه تعطیلی در روز‌های پایانی به خاطر وضعیت شیوع ویروس کرونا را دارند، اظهار داشت: آنان با تهیه مواد اولیه با توجه به کمبود و گرانی این نگرانی را دارند که نتوانند محصولات تولیدی خود را به خاطر تعطیلی به فروش برسانند.
رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شاهرود هم گفت: مهمترین دغدغه آرایشگران زنانه در روز‌های پایانی سال با توجه به وضعیت شهرستان شاهرود از لحاظ سطح بندی شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مغازه آنان است.
فاطمه تبریزی افزود: بسیاری از این آرایشگران اعضای سرپرست خانوار بوده و بیشتر واحد‌های صنفی آنان به صورت استیجاری است.
وی با بیان اینکه تعطیلی واحد‌های صنفی مهمترین دغدغه اصناف در گروه‌های ۲، سه و چهار است، تصریح کرد: باتوجه به تعطیلی‌های مکرر در یک سال گذشته به خاطر همه گیری کرونا درخواستی مبنی بر امهال وام‌ها شده که تاکنون هیچ اقدامی برای این امر انجام نشده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار