کارشناس سیاسی:

جریان تحریف بطور جدی در حال فعالیت است

کارشناس سیاسی گفت: جریان تحریف بطور جدی در حال فعالیت است.
کد خبر: ۹۳۲۱۰۲۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر فیاض در جلسه بصیرتی در جمع کارکنان سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد بیان کرد:  بحث تحریف است. عاملی که فتنه خوارج و مظلومیت امام حسن ع. و عاشورای امام حسین ع. را به وجو آورد، نبود بصیرت و تحلیل سیاسی در مردم بود و الا همه مردم که بی دین نبودند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تحلیل سیاسی یعنی درک درست از شرایط پیرامونی و تصمیم درست و به لحظه که در تاریخ از این دست فراوان است که دیندار بودند، ولی این دو را نداشتند مثل توابین که در لحظه تصمیم درست نگرفتند. تصمیمات بر اساس دریافت‌ها گرفته می‌شود دریافت‌ها باور می‌سازند آیا ما دریافت هایمان را مدیریت میکنیم؟ همان طور که غذا اثر دارد مطالب دریافتی نیز اثر دارد؟

دکتر عباسی بیان داشت:جریان تحریف در حال کار کردن است به شیوه‌ای که دشمن را در نظر ما دوست نشان دهد وباور هایمان را تغییر دهد در این مسیر باید جهاد کرد، جهاد تبیین؛ زیرا دشمنی وجود دارد که دارد با توان کار میکند.

عباسی گفت:دشمن به دنبال نهادینه کردن تفکر ما نمیتوانیم است همانطور که در زمان پهلوی این تفکر بود در مقابل ما تفکر ما میتوانیم را داریم، شهید سلیمانی بیان می‌کرد: در تهدید‌ها میتوانیم فرصت‌هایی بسازیم که در دل فرصت‌ها نیست به شرطی که نترسیم ونترسانیم که اگر ترسیدیم وترساندیم تسلیم می‌شویم.

وی در پایان اظهار داشت؛ پیام انقلاب این است که ما میخواهیم روی پای خودمان باشیم و این پیام را تمامی ملت ها‌ی حق طلب دریافت کردند و استقبال کردندوما باید با جهاد فهمیدن و جهاد تبیین در راه استوار بایستیم. ان شا الله همه ما سربازان خوبی برای ولایت فقیه باشیم تا دچار انحراف نشویم و سنگر حسینی انقلاب را حفظ کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها