فرمانده حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع):

امام خمینی (ره) نوری فراموش نشدنی در قلب تاریخ بشریت است

محمود محمودآبادی فرمانده حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع) گفت: امام خمینی (ره) نوری فراموش نشدنی در قلب تاریخ بشریت و پدر همه مردم مسلمان، مستضعف و آزاده جهان است.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۱۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
محمود محمود آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) ناحیه شهرستان قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: پیدایش انقلاب اسلامی در ایران بر سه رکن اتفاق افتاده است:اول ظلم و نبود عدالت و اسلام ستیزی و عدم استقلال حکومت که بسیاری از توده‌های مردم از این وضعیت ناراضی بودند.

محمود آبادی افزود:دومین رکن وجود حضرت امام خمینی (ره) بعنوان یک فقیه وارسته و اسلام شناس و عمل به اسلام واقعی بدون هیچگونه ملاحظه کاری و تکیه و توکل برخدای متعال و استعانت از اهل بیت (ع) که این پشتوانه محکم عقیده‌ای و عملی برای انجام هر امری می‌باشد.

وی سومین رکن پیروزی انقلاب اسلامی را وجود امت اسلامی دانست. مردمی که رنج‌ها و ستم‌ها در دوران‌های شاهنشاهی متحمل شده بودند، عزم و اراده‌ای برای ایجاد تغییر با مرجعیت دینی در خود دیدند.

محمودآبادی افزود: این عوامل درکنار هم با پشتکار و سخت کوشی شهدای گرانقدری که تقدیم نهال اسلام شد باعث اتفاق بزرگ قرن که همان انقلاب اسلامی هست شد.

وی در پایان اظهار داشت: امروز وظیفه همه ماست که پشتیبان و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و با استعانت از خداوند متعال و اهل بیت (ع)، با بصیرت و روحیه‌ای جهادی و الگو قرار دادن شهدا از ادامه دهندگان این راه باشیم.


انتهای پیام/ امیرفرزانه
ارسال نظرات