فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق علیه السلام

رشد اقتصادی و رونق بنادر خرمشهر و آبادان در گرو امنیت پایدار مرزهاست

سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهرگفت: رشد اقتصادی و رونق بنادر خرمشهر و آبادان در گرو امنیت پایدار مرزهاست.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۴۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر در دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر مهندس نوراله اسعدی با اشاره به رشد اقتصادی و رونق بنادر خرمشهر و آبادان در گرو امنیت پایدار مرزهاست، افزود: تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر افتخار این را دارد که امروز تضمین کننده این امنیت پایدار است و تأمین امنیت بدون تلاش نیروهای مخلص، با ایمان،شجاع و آماده محقق نخواهد شد.

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) با اشاره به قداست و جایگاه پاسداری در کشور، بیان داشت: خدمت مقدس در جهت تامین امنیت در مرزهای کشور باور اعتقادی و ایمانی ما پاسداران است و در جهت تامین آن تا پای جان ایستاده ایم.

سردار کشاورز با بیان اینکه مرزبانان در لجمن دفاعی کشور قرار دارند، افزود: به منظور ارتقاء امنیت و احساس مسئولیتی که سپاه و پاسداران نسبت به کشور و انقلاب دارند در هر نقطه ای از این کشور و‌جهان که نیاز به خدمت باشد ما با لبیک به امام خامنه ای اطاعت امر می کنیم و حضور مقتدرانه خواهیم داشت.

وی با اشاره به ضرورت امنیت پایدار در مرزها، گفت: تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر از جایگاه والایی در کشور از نظر تامین امنیت و اقتدار در مناطق حساس مرزی برخوردار هست و نقش بسزایی در برقراری امنیت شهرها و مرزهای جنوبی کشور دارد و این تلاش همکارانم ستودنی است.

مهندس نوراله اسعدی مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به اینکه مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) متولی برقراری امنیت در مرزهای جنوبی کشور است، خاطر نشان کرد: پاسداران به عنوان مرزبانان و مدافعان کشور، در بهترین دوران زندگی خود در کسوت پاسداری هستند که این تلاش ها و سلحشوری ها جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار