روابط عمومی حوزه مقاومت حضرت نرجس (س) خبر داد:

ویژه برنامه بانوی طراز انقلاب

ویژه برنامه بانوی طراز انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر با سخنرانی نماینده ولی فقیه در ناحیه امام حسن (ع) با حضور بسیجیان حوزه حضرت نرجس (س) در مدرسه علمیه آیت الله ایروانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۹۴۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،ویژه برنامه بانوی طراز انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و دهه فجر با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و با حضور بسیجیان حوزه حضرت نرجس (س) در مدرسه علمیه آیت الله ایروانی برگزار شد.

حجت الاسلام جوشقانیان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و دهه فجر، الگوی شیعیان در همه‌ی زمینه‌های فردی و اجتماعی را حضرت زهرا (س) معرفی کرده و حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س)، حضرت ام البنین (س) و بانوی کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) را ۵ بانوی طراز انقلاب اسلامی معرفی کرد.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زن جایگاهی نداشت و به آن نگاه ابزاری داشتند، ولی با پیروزی انقلاب نقش و حضور زنان متفاوت شد تا جایی که امام (ره) و امام خامنه‌ای (حفظه الله) از جایگاه ویژه زن در انقلاب سخن گفتند و امام (ره) حق زنان در این نهضت را بیشتر از مردان دانستند.

این مراسم با تقدیر از بانوان بسیجی فعال فرهنگی و اجتماعی حوزه حضرت نرجس (س) و مولودی خوانی در وصف حضرت زهرا (س) به پایان رسید.

گفتی است در این مراسم تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت گردید.

انتهای پیام/سلیمانی
ارسال نظرات