امام جمعه نصرآباد در یادواره شهدای روستای بزد:

شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه یک مدیر انقلابی بود

امام جمعه نصرآباد گفت: شاخص مدیریتی برای کشور ما شهید حاج قاسم سلیمانی بود و هر مدیری در این مسیر بود انقلابی است و می‌تواند به مردم خدمت کند،
کد خبر: ۹۳۱۸۸۷۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به مناسبت ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی یادواره ۱۶ شهید سرفراز روستای بزد به همت خانواده‌های معظم شهداء، حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دهیاری، شورای اسلامی، پایگاه مقاومت بسیج روستا و خیرین با حضور قشر‌های مختلف مردم و‌ مسئولان در مسجد روستا برگزارشد.

دراین محفل معنوی امام‌جمعه شهر نصرآباد با تجلیل از مقام مشامخ امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی گفت:شهدای عزیز در مسیر سیدالشهداء(ع) قدم گذاشتند، در این مسیر مجاهدت و جانفشانی می‌کنند و خونشان را در این مسیر تقدیم خدا می‌کنند

حجت الاسلام مظاهری افزود: درس آموختگان مکتب امام حسین (ع) شهادت برای آن‌ها شیرین و خودشان را به حیات جاویدان سیدالشهداء (ع) متصل می‌کنند. این‌ها در تاریخ می‌مانند همچنان که سیدالشهداء(ع) در تاریخ ماند و دارای حیات طیبه و جاودان است.

وی تصریح کرد: شاخص مدیریتی برای کشور ما شهید حاج قاسم سلیمانی است و هر مدیری در این مسیر بود انقلابی است و می‌تواند به مردم خدمت کند، جریان لیبرال دل در گرو غرب دارند، قبله گاه آن‌ها نیویورک، فرانسه و لندن است و این نمی‌تواند مقدمه ظهور انقلاب امام زمان (عج) باشد.

امام جمعه شهر نصرآبادخاطر نشان‌کرد: شعار اصلی انقلاب اسلامی، اهداف وآرمان‌های انقلاب "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی‌است که پای این شعار خون‌های زیادی تقدیم شده است.

در پایان لوح سپاس به نمایندگی به مادر شهید غیاثی و همسر شهید حسین زاده از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیم گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها