خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه کشاورزی خراسان شمالی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ، ۱۱ گروه جهادی بسیج جامعه کشاورزی دامپزشکی و دامپروری به روستا‌های محروم استان اعزام می گردند.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۰۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج جامعه کشاورزی خراسان شمالی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ، ۱۱ گروه جهادی بسیج جامعه کشاورزی دامپزشکی و دامپروری به روستا‌های محروم استان در جهت خدمات رسانی در حوزه دام پروری و دام پزشکی  اعزام می گردند.

ذکریا محمد یاران گفت: این گروه‌های جهادی با همکاری بسیج عشایری، اداره کل دام پژشکی و معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی  استان خراسان شمالی عازم روستا‌های محروم می شوند.

 

او افزود: در این اقدام جهادی ۵۰هزار راس از دام‌های سبک و سنگین روستا‌های دور افتاده خراسان شمالی تحت پوشش این طرح در حوزه های مختلف اموزشی و درمانی قرار می گیرند.


یاران بیان کرد: این ۱۱اکیپ جهادی علاوه بر خدمات درمانی، سم پاشی جایگاه دام و اهدا دارویی رایگان در این طرح مورد نظر قرار گرفته است. 


وی گفت: این اقدام در راستای اردو جهادی خدمات رسانی در تمامی ۸ شهرستان استان به صورت رایگان انجام می‌شود.  در این طرح همچنین با هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهادکشاورزی طی تفاهم نامه ۳ جانبه نسبت به نظارت از توزیع نهاد های دامی  توسط کارشناسان دامی در ایام الله دهه مبارک فجر به صورت ویژه اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار